قیمت خرید خرسک شلاکه

 

قیمت خرید خرسک شلاکه وابسته به کیفیت بار بین 600 الی 1900 تومان متغیر است. همانطور که در فیلم دپو بار شلاکه آهن می توانید مشاهده کنید، قیمت خرسک شلاکه تحت تاثیر چند فاکتور شامل نوع فرآیند تمیز کاری که در خصوص شلاکه می تواند از طریق چکش کاری یا بال میل انجام گیرد یا در خصوص خرسک آهن با پیکور زدن تمیز می شود، تعیین می گردد.

خریدار شلاکه آهن

آنچه برای خریدار شلاکه آهن مهم است و در تعیین نرخ قیمت شلاکه نیز مورد توجه خریدار قرار می گیرد، علاوه بر پارامتر تمیزکاری شلاکه آهن که در بالا اشاره کردیم شامل نوع شلاکه آهن از نظر ورقه ای و کلوخه ای بودن است. و یا نسبت شلاکه ورقه ای به شلاکه کلوخه بسیار اهمیت دارد. شلاکه آهن ورقه ای اغلب بدلیل مساحت سطح بیشتر امکان تمیزکاری بیشتر و افزایش خلوص بهتری دارند در عین حال در فرآیند ذوب نیازمند انرژی کمتری جهت ذوب شدن می باشند. لذا اغلب هرچه میزان و درصد شلاکه ورقه ای داخل محموله بیشتر باشد، قیمت شلاکه آهن بالاتر خواهد بود. نمونه بار شلاکه آهن ورقه ای و نمونه شلاکه ای رو در فیلم دپو بار مشاهده فرمودید.

از نظر تمیزکاری نیز شلاکه آهن بال میل شده اغلب دارای قیمت بالاتر از نوع شلاکه چکش خورده  می باشد. و نوع تمیز نشده پایین ترین قیمت را دارا می باشد. با تمیزکاری شلاکه آهن، عیار آن افزایش پیدا کرده و میزان پرتی ذوب آن کاهش می یابد. این موضوع مهمترین دلیل نرخ قیمت بالاتر شلاکه تمیز شده نسبت به تمیز نشده است. اکثر کارگاهای کوچک ذوب و شمش ریزی شلاکه آهن را جهت ذوب در کوره بخصوص چنانچه نیاز به پایین آوردن درصد کربن در استفاده از آهن اسفنجی متوسط یا پر کربن باشد، استفاده می کنند. خرسک شلاکه اغلب مورد استفاده کارگاه های مجهز به سیستم کوره القایی می باشد.

خرید شلاکه آهن قوس

دسته بندی دیگری که برای شلاکه در نظر گرفته می شود مربوط به دسته بندی آن از نظر نوع شلاکه قوس و القایی می باشد. شلاکه قوس شلاکه ایجاد شده در کوره قوس الکتریکی است و شلاکه القایی شلاکه کوره القایی می باشد. اسم هر کدام در این دسته بندی دقیقا گویای نوع آن می باشد.

شلاکه آهن آهکی

نوع دیگر شلاکه آهن که در تصویر نمونه آن را می توانید مشاهده کنید، شلاکه آهن آهکی است که مورد تقاضای عده ای از مشتریان می باشد. آهک (طبق ترکیب ذوب ممکن است واکنش متفاوتی داشته باشد لذا تصمیم گیری در خصوص استفاده از آن حتما زیر نظر کارشناس متالورژ باشد) در فرآیند ذوب خاصیت گوگرد زدایی دارد شاید به این دلیل عده ای از خریداران متقاضی این نوع شلاکه یعنی شلاکه آهکی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما