قیمت خرید شلاکه فولاد ورقه ای

خرید شلاکه فولاد ورقه ای با قیمت عمده و مستقیم در فروشگاه های غیر حضوری با کیفیت خوب امکان پذیر است و این محصول کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و قیمت آن به عوامل مختلفی از جمله ضخامت و شرکت تولید کننده و برند آن و همچنین  تولید داخلی است یا وارداتی و خارجی و در نهایت به طریقه تولید نیز بستگی دارد. شما مشتریان گرامی می توانید در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید از طریق نمایندگی آن به صورت غیر حضوری  اقدام نمایید.

قیمت خرید شلاکه فولاد ورقه ای

شلاکه فولاد در چه صنایعی استفاده دارد؟

شلاکه فولاد در چه صنایعی استفاده دارد؟ شلاکه فولاد در واقع یک قراضه آهن به شمار می آید که در کوره های تولید فلز کارایی خوبی دارد. قسمت عمده ای از شلاکه بال میل می شود و برای دومین بار در صنعت فولاد از آن استفاده می شود. برای بتن سیمانی از شلاکه فولاد بهره وری می کنند. درجهت تهیه و تولید میلگرد از آن استفاده می شود که باعث می شود که در قیمت نهایی آن بی تاثیر نیست. 

شمش فولادی را با بهره گیری از این محصول یا در واقع همان قراضه های آهن تولید می کنند. اگر به صورت ورقه ای باشد که در تمامی صنایع از جمله خودروسازی و صنعت بسته بندی و لوازم خانگی و خیلی از مراکز دیگر قابلیت استفاده های بسیاری دارد.  ضخامت ورق های فولادی متغیر است و بستگی به کاربرد آن دارد مثلا برای ساختن زونکن های اداری و کمد های فلزی قابلیت استفاده خوبی دارند. هرچقدر کیفیت شلاکه فولاد  به لحاظ فنی بهتر و مرغوب تر باشد کالاهای فولادی تولید شده از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

فروش عمده شلاکه فولاد ورقه ای

فروش عمده شلاکه فولاد ورقه ای فروش شلاکه فولاد ورقه ای در تناژ بالا به صورت مستقیم و عمده از روند خوبی برخوردار است و اصولا هر چقدر که در صد خالصی آن بیشتر باشد با قیمت بیشتری عرضه می شود. قیمت روز شلاکه بستگی به میزان خلوص این ضایعات و اینکه در آن آهن زنگ زده وجود نداشته باشد و بر حسب تناژ تعیین می شود. مواد اولیه ای که برای تولید مجدد فولاد در ارقام مختلف به کار می رود به لحاظ هزینه نیاز به قراضه آهن و ضایعات بیشتر احساس می شود و به همین دلیل  فروش عمده این محصول نیاز بسیاری از مشتریان را در این زمینه تامین می نماید. 

فروش عمده و مستقیم شلاکه فولاد ورقه ای در مراکز نمایندگی به صورت غیر حضوری انجام می شود . استفاده از فولاد ورقه ای برای صنایع مختلف موجبات فروش بسیار خوبی را در بازار فراهم کرده است. فروش عمده این محصول در وب سایت به روش مستقیم و حذف واسطه ها امکان پذیر تست. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما