قیمت خرید میلگرد بدون آج تقویتی

قیمت خرید میلگرد بدون آج تقویتی به دلایل مختلفی، گوناگون اعلام می شود. این نوع از محصولات که کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارند، نسبت به سال های گذشته گران تر شده اند که البته این به عواملی همچون بالا بودن هزینه های ساخت ربط دارد. به هر حال، نرخ های جدید میلگرد تقویتی را باید از مرجعی به دست آورید که فروشنده اصلی می باشد و بهترین محصولات را ارائه می کند.

قیمت خرید میلگرد بدون آج تقویتی

بهترین انواع میلگرد بدون آج

بهترین انواع میلگرد بدون آج در پروژه های ساختمانی از انواع میلگردهای استفاده می کنند. آنها نقش بسیار زیادی در استحکام یک سازه دارند. اما در کنار نوع آج دار، بهترین انواع میلگرد بدون آج هم ساخته می شود که بیشتر رول تقویتی را ایفاء می کنند. این محصولات از نظر شکل ظاهری این‌ گونه توصیف می شوند:

  • ساده اند و سطح صاف دارند.
  • مقاومت این میلگردهای بالای 240 نیوتون بر میلیمتر است.
  • از نظر سختی، جزء محصولات نرم هستند.
  • مقاومت کششی خوبی داشته و مدل های متفاوت آن توانایی تنش گسیختگی 360 نیوتن بر میلیمتر را دارند.

این لوازم کاربردی را بیشتر به عنوان دورپیچ در سازه های بتنی آرمه به کار می برند. استفاده از چنین کالاهایی به عنوان میلگرد غیر فوق سازه ای، ممنوع است. از دیگر موارد استفاده آن می شود به شفت های صنعتی و نما اشاره نمود.

گفتنی است، چنین میلگردهای بر اساس استانداردهایی که زیر اسم های A1, A2 و A3 است ارائه می گردند. البته استانداردهای جدیدی نیز وجود دارد که 240 به آن می گویند. باید توضیح داد که میلگردهای ساده یا بدون آج، از قطر 6 میلیمتر تا 200 میلیمتر تولید و عرضه می گردند.

مراکز اصلی خرید میلگرد بدون آج تقویتی

مراکز اصلی خرید میلگرد بدون آج تقویتی خرید میلگرد بدون آج تقویتی را از مرکز اصلی انجام دهید. باید در همین ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که فروش چنین محصولاتی به صورت کلاف یا شاخ صورت می گیرد. حالت کلاف در سایزهای 12، 10، 8، 6 و غیره و حالت شاخه در اندازه های 8 تا 40 عرضه می گردد.

در هنگام خرید هم بهتر است که به مشخصات کالا به ویژه سایز، حالت، نوع و همینطور استانداردها توجه داشته باشید. بر همین اساس نیز این محصولات ارزش گذاری می شوند. به هر صورت، بهترین نوع چنین میلگردهایی را می توانید از مرجعی معتبر به دست آورید. خرید عمده از آنها همراه با مزیت های مختلفی نیز می باشد.

اول این که کیفیت کالا تضمین شده بوده و از طرفی با قیمت های ارزان می توان خریدی منحصر به فرد، داشت. در کل، این سایت مرکز اصلی پخش است و میلگردها را به سراسر کشور ارسال می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما