قیمت خرید و فروش آهن آلات

قیمت خرید و فروش آهن آلات در بازار تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا و البته نرخ ارز دچار نوسان می شود. البته ممکن است قیمت خرید و فروش آهن آلات در تمامی محصولات آهنی رخ ندهد. برخی از محصولات نیز ممکن است کاهش قیمت را تجربه نمایند و برخی افزایش را. در حقیقت نوسان قیمت برای همه ی محصولا آهنی هم سو نیست.

شاید تصور بر این باشد که با تغییر نرخ قیمت مواد اولیه و خام آهن، نرخ قیمت آهن آلات نیز به تناسب کاهش یا افزایش یابد. این مورد یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت خرید و فروش آهن آلات است. ولی تنها پارامتر نیست. حجم عرضه و تقاضا برای محصولات نیز از دیگر موارد است. به همین دلیل ممکن است در طول یک روز شاهد کاهش قیمت خرید و فروش آهن آلات در مورد یک محصول فولادی باشیم در حالیکه در محصول فولادی دیگر، افزایش را تجربه نماییم.

نوسان قیمت خرید و فروش آهن آلات برای محصولات فولادی

به عنوان مثال در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ بازار تا حدودی ثبات داشت. و برای اغلب محصولات فولادی شاهد عدم تغییر و نوسان قیمت بودیم. میلگرد، میلگرد ذوبی در کارخانه و بنگاه، تیرآهن ذوبی، تیرآهن سنگین، پروفیل زد و همچنین محصولات مفتولی بدون نوسان و تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته اعلام شدند. در حالیکه شمش فولادی، انواع ورق سیاه و رنگی افزایش قیمت را تجربه کردند و محصولاتی نظیر تیرآهن سبک ذوبی ماهش قیمت داشتند.

همانطور که مشاهده می کنیم تغییر و نوسان قیمت خرید و فروش آهن آلات برای محصولات فولادی مختلف در طول یک روز می تواند متفاوت باشد. ممکن است برای برخی محصولات فولادی افزایشی و برای برخی کاهشی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما