قیمت روز اسلب فولادی ایرانی

اسلب فولادی ایرانی از جمله محصولات تولیدی در صنایع فولاد ایران می باشد این محصول به صورت روزانه و با توجه به شاخص های متغییر قیمت گذاری می سود و به بورس ارائه می شود، برای اطلاع از قیمت به روز رسانی فولادی ایرانی می بایست به بورس و یا مراکز پخش و فروش این محصول مراجعه نمود و یا با مراجعه مستقیم به کارخانه تولید فولاد ایران از قیمت های این کالا مطلع شد.

قیمت روز اسلب فولادی ایرانی

ویژگی های مهم اسلب فولادی ایرانی

ویژگی های مهم اسلب فولادی ایرانی

اسلب در واقع محصولی فولادی می باشد که در ایران به اختلال نیز معروف است این کالای فولادی دارای سطح مقطع فولادی می باشد و از این محصول برای تولید انواع ورق های فولادی استفاده می کنند.

این محصول اغلب مواقع از جنس کربن هستند ولی در بعضی مواقع از فولاد ضد زنگ نیز برای تولید آن استفاده می شود، اسلب های تولید باید فاقد ترک و شکستگی بوده و هیچ گونه جای جوش در آن وجود نداشته باشد، همچنین جای هیچ پوسته پوسته وجود نداشته باشد، در هنگام تولید محصول نباید هیچ گونه حفره انقباضی در آن وجود نداشته باشد، و هیچ گونه عیوب سطحی و  داخلی در آن وجود نداشته باشد، این محصول از آلیاژ های آهن، مس، کروم، منگنز، نیکل، سیلیسیوم و مولیبدین ساخته شده است. اسلب یک محصول فولادی با ضخامت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی متر می باشد و طول متغییری دارد و در اندازه های ۴ تا ۱۲ متر تولید می شود.

انواع اسلب فولادی دارای بازار محدودی می باشد، از اسلب برای تولید انواع تخت فولادی، ورق های فولادی، صفحات و کویل در ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلب های فولادی به روش های مختلفی تولید می شوند، ۱. روش کوره بلند و یا سنتی ۲. کوره الکتریکی ۳. کوره القایی  

ورق های فولادی اسلب با توجه به روش های تولیدی دارای انواع مختلفی بوده و کیفیت های متنوعی را شامل می شود

فروشنده کلی اسلب فولادی ایرانی

فروشنده کلی اسلب فولادی ایرانی

فروشنده اسلب فولادی در ایران کارخانه های تولید فولاد می باشد البته این محصول به صورت عمده به بورس عرضه شده و به فروش می رسد.

به دلیل استفاده این محصول در صنایع و تولید ماشین آلات نمایندگی های مرکزی این کالا در شهر های تولید فولاد تیز اقدام به عرضه این محصول می کنند و خریداران که کارخانه های صنعتی می باشند اقدام به خرید عمده این محصول از این مراکز می کنند.

البته کارخانه های تولید فولاد برای دسترسی همه مصرف کنندگان به این کالا اقدام به عرضه اینترنتی این کالا در وب سایت شرکت خود نموده اند و خریداران از طریق این وب سایت می توانند اقدام به خرید عمده این محصول بکنند‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما