قیمت روز خرسک شلاکه آهن

قیمت خرسک شلاکه آهن نسبت به نوسانات بازار آهن و همچنین نسبت به میزان عیار آن متغیر می باشد. که مسلماً هرچه عیار خرسک شلاکه بالا باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت روز خرسک شلاکه آهن می توانید به سایت اینترنتی مربوط به فروش آن مراجعه کنید و از آخرین قیمت آن مطلع شوید. قیمت خرسک شلاکه با عرضه مستقیم این محصول با کاهش هزینه ها مواجه می شود و سبب کاهش قیمت می گردد.

قیمت روز خرسک شلاکه آهن

کاربرد ضایعات خرسک شلاکه

کاربرد ضایعات خرسک شلاکه خرسک شلاکه از ضایعات آهن و فولاد ذوب شده در کوره های ذوب آهن و فولاد به دست می آید. از خرسک شلاکه در کوره های ذوب مواد معدنی به عنوان عامل تغذیه کوره ها استفاده می شود. کاربرد خرسک در میلگرد سازی است یعنی از این سرباره در ساخت میلگرد استفاده می شود و از شلاکه در ساخت سیمان مخصوص آرماتور بندی استفاده می شود. 

خرسک از سرباره آهن ذوب شده است و شلاکه از سرباره فولاد ذوب شده می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که سرباره چيست؟ سرباره موادی است که به هنگام ذوب سنگ معدنی بر روی دیگ مخصوص ذوب قرار می گیرد و از آن سر ریز می شود و درون حوضچه های آب خنک می شود. 

کاربرد ضایعات خرسک و شلاکه در ساخت انواع نبشی ها، گل جوش ها، ساخت میلگرد و سیمان پورتلند می باشد. خرسک و شلاکه چون به عنوان آهن و فولاد باز یافتی می شود دوباره استفاده کرد مشتریان زیادی در بازار دارد. 

گل جوش هنگامی استفاده می شود که بخواهید دو میلگرد را به هم وصل کنید و یا بخواهید نبشی ها جوش بزنید به این عمل گل جوش می گویند. 

اندازه خرسک فولاد از شلاکه بزرگ تر است و بايد آن را با چنگ جا به جا کرد. از شلاکه فولاد در کشاورزی و همچنین به عنوان روکش آسفالت در راه سازی استفاده می شود. 

فروشنده خرسک شلاکه فولاد 85 درصد

فروشنده خرسک شلاکه فولاد 85 درصد فروشنده خرسک شلاکه؛  خرسک شلاکه فولاد 85 درصد را به قیمت مناسب و به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می کند. 

امروزه با استقبال افراد از خرید اینترنتی فروشنده خرسک شلاکه، سايتی را طراحی کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی با مراجعه به وبسایت مربوطه خرید خود را انجام دهند و محصول را در محل مورد نظر تحویل بگیرند. 

علاوه بر ايران در تمام کشورهای جهان از خرسک و شلاکه استفاده های فراوانی می شود. این موضوع باعث می شود تا تولید کنندگان کشور ما مازاد مصرفی کشور را به سایر کشورها صادر کنند تا علاوه بر سود آوری برای شرکت، سبب ارز آوری به کشور نیز می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما