قیمت روز لجن آهن اسفنجی صادراتی

لجن آهن اسفنجی صادراتی یک محصول متخلخل توده ای یا گرد و غبار، که به صورت جامد و مستقیماً از مواد سنگ آهن با کاهش اکسید های آهن موجود در آنها با مونوکسید کربن، هیدروژن یا کربن بدست می آید. روند بدست آوردن G زمانی اتفاق می افتد که دمای دما کمتر از دمای تشکیل فاز مایع باشد. این محصول آهن با کربن محلول در آن و غیر فلزی است.

قیمت روز لجن آهن اسفنجی صادراتی

ویژگی های مهم لجن آهن اسفنجی کم کربن

ویژگی های مهم لجن آهن اسفنجی کم کربن امروزه متخصصان در حال توسعه روش هایی برای تولید آهن اسفنجی با استفاده از لجن آهن کم کربن و سوخت درجه پایین هستند. ده ها اختراع ثبت شده برای روش های تولید آهن اسفنجی و فرآوری بیشتر آن به انواع تجاری و محصولات نیمه تمام اعمال شد. فرآیند کاهش اکسید های آهن موجود در سنگ معدن با کربن جامد (احیای مستقیم) یا مونوکسید کربن (اصطلاحا کاهش غیر مستقیم) انجام می شود. در حالت اول، کاهش سنگ معدن در دمای 700 درجه و تا دمای پخت سنگ معدن صورت می گیرد. در حالت دوم – از 800-850 درجه و تا دمای پخت سنگ معدن. هر دو روش کار و روش دیگر، بسته به کیفیت سنگ معدن، مزایا و معایب دارد.

لجن آهن اسفنجی تمایل بیشتری به اکسیداسیون ثانویه دارد. در دمای کوره زیر 550 – 575 درجه سانتیگراد، محصول متالیزه خنک شده پیروفریک است (خود به خود در دمای اتاق در هوا شعله ور می شود). در فرآیندهای مدرن، آهن اسفنجی در دمای t> 700 درجه سانتیگراد بدست می آید که فعالیت آن را کاهش می دهد و اجازه می دهد تا در هوا (در صورت عدم رطوبت) بدون کاهش قابل توجهی در درجه فلزاسیون، در هوا ذخیره شود. آهن اسفنجی تولید شده توسط فناوری دمای بالا، در دمای 850 درجه سانتیگراد، هنگام مرطوب شدن تمایل کمی به اکسیداسیون ثانویه دارد، که حمل و نقل ایمن آن را در واگن های باز، حمل و نقل از طریق دریا (رودخانه)، ذخیره در توده های باز تضمین می کند.

تولید این ماده بر اساس کاهش مستقیم اکسید های آهن موجود در سنگ معدن با کربن است. طبق این روش، فرآیند در کوره ای انجام می شود، که سیستمی از 3 طبل چرخان (آهن، از داخل اندود شده) است که یکی بالاتر از دیگری قرار دارد. فقط سنگ معدن در طبل اول (فوقانی) بارگیری می شود، که در اینجا گرم می شود و با گازهای داغی که از طبل دوم خارج می شود یا در صورت عدم وجود گازهای کافی (با سنگ معدن ضعیف) با سوزاندن سوخت پودر شده می سوزاند. هنگام عبور به طبل دوم، جایی که فرآیند احیا واقعی انجام می شود، مقدار کافی ذغال سنگ برای کاهش به سنگ معدن گرم اضافه می شود.

عرضه کننده لجن آهن اسفنجی صادراتی

عرضه کننده لجن آهن اسفنجی صادراتی مجموعه ما اقدام به عرضه لجن آهن اسفنجی صادراتی نموده است. این ماده یک توده متخلخل با محتوای آهن بالا، حاصل از کاهش اکسید ها در ذوب مواد اولیه سنگ آهن، گندله ها، کنسانتره سنگ آهن و مقیاس آسیاب هستند و عامل کاهنده آن کربن است (ذغال سنگ غیر کک کننده، آنتراسیت، ذغال سنگ نارس و … هستند. غالبا خالص تولید شده توسط کاهش جامد اکسید آهن (مقیاس آسیاب یا سنگ آهن). برای ثبت سفارش این ماده ارزشمند با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما