قیمت شمش فولاد 150*150 صادراتی

قیمت شمش فولاد 150*150 صادراتی به دلیل تنوعی که این محصول دارد، گوناگون اعلام می شود. ولی باید بگوییم که این نوع از کالا را می توان با تناژ بالا تهیه نمود و از سوی دیگر، با نرخ های پایین تری نیز به دست آورد. شمش فولاد صادراتی کیفیت مناسبی داشته و در همین حال به کشورهای گوناگون نیز ارسال می شود. به هر صورت، نرخ شمش فولاد را می توانید به راحتی از بهترین عرضه کننده که ما در این مطلب معرفی می ‌کنیم، تهیه نمایید.

قیمت شمش فولاد 150*150 صادراتی

آشنایی با انواع شمش فولاد

آشنایی با انواع شمش فولاد تا چه اندازه آشنایی با انواع شمش فولاد دارید؟ این محصولات از جمله کاربردی ترین فلزات به شمار می روند که در سایزهای مختلفی تولید شده و در همین حال، بیشتر جهت ساخت میلگرد به کار می روند. آنها را ما در زیر به شکل مختصری معرفی می نماییم که از این قرار می باشند:

  • بیلت: معروف به ccm می باشند و در همه نقاط جهان به این نام آن را می شناسند. این نوع از محصولات مستقیم از تولید سی سی ام به مصرف نورد می رسد.
  • فابریک: نوع دیگری از شمش های فولادی می باشند که در سایزهای بالا ساخته می شوند. در گذشته ها به بلوم نیز معروف بود. البته باید گفت که در ساخت آن نوردهای مقاطع تولید گوناگون استفاده می شود.
  • بلوم: این محصول از کنار اسلب بریده شده و یا این که همه اسلب فولاد به شمش تبدیل می گردد. این محصول بیشتر در اندازه های بالاتر از 150 می باشد.

در کل، چنین محصولاتی امروزه به نام های مختلفی ارائه می گردند و از سوی دیگر، ابعاد گوناگونی داشته و به همین علت هر کدام از شرکت های تولیدی و یا صادراتی می توانند نوع خاصی را که مد نظر دارند، به دست آورند. گفتنی است که کارخانه جات مختلفی هم در این عرصه فعال اند که در بخش بعدی بیشتر پیرامون موضوع بحث می کنیم.

کارخانه تولید شمش فولاد 150*150

کارخانه تولید شمش فولاد 150*150 کارخانه بزرگ تولید شمش فولاد 150*150 این آلیاژها را در خطوط نورد جدید تولید کرده و سپس عرضه می نماید. باید گفت که شرکت همه استانداردها را در این خصوص در نظر گرفته و برای همین بهترین نوع محصولات را آماده فروش می کند.

به هر ترتیب، اگر شما نیز کارتان تولید میلگرد می باشد و یا تجارت این نو‌ع از کالا را روی دست گرفته اید، می توانید با نرخ های مناسب بهترین محصولات را به دست آورید. از طریق این وب سایت امکان خرید به راحتی مهیا بوده و شما در هر شهری که باشید خیلی ساده می شود با فروشنده تماس گرفته و کالایی را که نیاز دارید، سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما