قیمت ضایعات آهن در اصفهان به روز

قیمت ضایعات آهن در اصفهان به روز برای محصولات شلاکه و خرسک، سرباره، تاندیش، آهن قراضه برگشتی خط و … در حجم و تناژ 2000 تن ماهیانه اعلام شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت ضایعات آهن در اصفهان به روز با توجه به فعالیت بزرگترین فولادسازان ایران در این استان نظیر فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان، توسط این کارخانه ها برای ضایعات آهن خط ذوب اعلام می شود. شلاکه و خرسک از جمله ضایعات آهن از خط ذوب ریزی است که به صورت انبوه جمع آوری و به فروش می رسد.

فروش شلاکه و خرسک

فروش شلاکه و خرسک به واحد های ذوبی که از کوره های قوس الکتریکی و … برای فولادسازی استفاده می نمایند، انجام می گیرد. شلاکه و خرسک تمیز و بال میل شده به عنوان ضایعات آهن در ترکیب با محصولات معدنی نظیر آهن اسفنجی به مصرف می رسد. البته ضایعات برگشتی خط نیز به عنوان آهن قراضه مورد استفاده قرار می گیرد که در رده کیفیتی بالاتر و قیمت بالاتری قرار می گیرند.

کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن اصفهان از مهمترین منابع تامین برای شلاکه و خرسک هستند. شلاکه و خرسک این کارخانجاتت جهت بازگشت به زنجیره فولادسازی به دیگر کارخانه ها فروخته می شود. البته از دیگر محصولات ضایعاتی خط فولادسازی در کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن اصفهان می توان به سرباره آهن اشاره نمود. که در برخی صنایع کاربرد پیدا کرده است.

شلاکه و خرسک فولاد مبارکه اصفهان البته بدون بال میل و تمیز شدن آماده فروش است. می توانید از واحد فروش شرکت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات را دریافت بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما