قیمت فروش آهن قراضه کیلویی سنگین

در ابتدا باید به معنا و مفهوم آهن قراضه بپردازیم، آهن قراضه به ضایعات فولادی کم کربن آهن که با عنوان های ضایعات فولاد و آهن شناخته می شوند. آهن قراضه امروزه به یک شغل تبدیل شده، و افرادی هستند که با خرید آهن قراضه ها و یا فروش آن ها در آمد بسیار خوبی را دارند، و آهن قراضه کیلویی را در برخی ضایعات هایی که در پایین شهر ها اغلب جای دارند خرید و فروش می کنند. قیمت فروش آهن قراضه نیز به دلیل بازار مختص به خود نوسانات زیادی را دارد، و می توان گفت در ماه های اخیر این قیمت رشد بیشتری را داشته است

قیمت فروش آهن قراضه کیلویی سنگین

5 فایده آهن قراضه سنگین

5 فایده آهن قراضه سنگین

امروزه آهن قراضه به یک کار بسیار پر در آمد تبدیل شده، و اگر شما دارای یک تبلیغات خوب باشید، می توانید سود های میلیاردی از این شغل به دست آورید، و همچنین دارای فواید بسیار خوبی است، که بسیار مفید برای انسان و طبیعت است.

از اصلی ترین و مهم ترین فایده آهن قراضه بازگشت پذیری آن است، که این کار سبب زیان ندیدن طبیعت و محیط زیست می شود، آهن قراضه ها همچنین به دسته های گوناگونی نظیر قراضه آزاد، مخلوط، نو، کهنه، سبک بار،‌ کهنه و سنگین بار تقسیم می شوند و هر یک از این تقسیم بندی ها مختص به استفاده در یک مکان است.

در حال حاضر در کشور ما این آهن قراضه ها را پودر کرده و با ترکیباتی که اضافه می کنند، آن ها می فروشند، در صنایع چدنی نیز برای محصولات ریخته گری از این آهن های قراضه بهره می گیرند، برخی اوقات این آهن های قراضه را به شکل ورقه هایی با ضخامت بسیار کم تهیه می کنند که کاربرد فراوانی دارند.

عرضه کننده آهن قراضه کیلویی سنگین

عرضه کننده  آهن قراضه کیلویی سنگین

آهن قراضه سنگین اغلب دارای وزن بالایی است و کاربرد آن مختص به صنعت و فروش بسیار بالایی دارد و قیمت آن حدودا بالا است.

همان طور که گفته شد، اغلب ضایعاتی ها، با داشتن مغازه های کوچکی عرضه آهن قراضه را به دست گرفته اند، و از این طریق به خوبی محصولات خود را به فروش می رسانند، البته امروزه با بهتر دیده شدن، در آمد در این صنعت، افرادی هستند که با ارائه تبلیغاتی بسیار خوب و ارائه سایت هایی به خرید و فروش آهن قراضه و انواع میلگرد ها و انواع اهن ها می پردازند، که در زمینه خود نیز دارای سود بسیار فراوانی هستند، زیرا اصلی ترین عرضه کننده هستند و با ارائه کیفیت مرغوب آهن آلات خود مشتریان بسیار زیادی که در این زمینه فعالیت می کنند را به سوی خود جذب می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما