قیمت مناسب میلگرد اصفهان

میلگرد یکی از ابزارهای اساسی در ساخت و ساز بوده و در انواع مختلف به تولید میرسد. اصفهان به عنوان قطب فولاد کشور، همواره بهترین کیفیت میلگرد را وارد بازار کرده است. قیمت میلگرد اصفهان در صورتی که بدون واسطه خریداری شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت مناسب میلگرد اصفهان

ظرفیت تولید میلگرد اصفهان

ظرفیت تولید میلگرد اصفهان فولاد آلیاژی است که از ترکیب آهن و کربن حاصل میشود. آهن باعث استحکام و کربن خاصیت کشسانی به فولاد میدهد. نسبت وزنی کربن در فولاد بین 0.002 تا حدود 2 درصد متغیر است. بنابراین بیشترین بخش فولاد از آهن تشکیل شده است.

میلگردهای ساختمانی از انواع فولاد با ویژگیهای متفاوت ساخته میشود که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فولاد کربن بالا: نسبت کربن در آن بالاتر از 0.6 درصد میباشد. میلگردی که از این نوع فولاد ساخته میشود دارای استحکام بسیار زیاد است و غالبا در تهیه میلگردهای ساختمانی به کار گرفته میشود زیرا با قراردادن آن در پی بتنی ساختمان و یا ستونها باعث ایجاد مقاومت در مقابل فشار ناشی از وزن کل ساختمان و مصالح بکار رفته می شود به علاوه درصد بالای کربن با افزایش خاصیت کشسانی میلگرد، موجب انعطاف ساختمان در مقابل تنشهای ناشی از عواملی مانند زلزله و طوفان ها میگردد.
  • فولاد کربن پایین: نسبت کربن کمتر از 0.3 بوده و تحت عنوان فولاد سبک نیز شناخته میشود. فولاد سبک قابلیت جوشکاری، خم و برش بالایی دارد.
  • فولاد آلیاژ: در این نوع فولاد علاوه بر آهن و کربن، برخی عناصر دیگر همچون کروم، نیکل، آلومینیوم، تنگستن و غیره استفاده شده است. وجود این عناصر به تولید انواع مختلف فولاد از جمله فولاد ضدزنگ (دارای کروم) و فولاد ابزار منجر میشود.

اصفهان یکی از مراکز صنعتی مطرح در زمینه تولید فولاد و میلگردهای فولادی بوده و دو مجتمع بزرگ ذوب آهن و فولاد مبارکه در این استان واقع شده است.
به طوری که ذوب آهن اصفهان رتبه اول ظرفیت تولید میلگرد در بین 10 مجتمع برتر تولید فولاد ایران را به خود اختصاص داده است.
رشد قابل توجه تولید میلگرد اصفهان بخصوص طی دهه اخیر به افزایش صادرات این محصول و درآمد غیرنفتی کشور کمک کرده است.

مرکز پخش میلگرد اصفهان

مرکز پخش میلگرد اصفهان خرید میلگرد اصفهان به روشهای مختلف امکان پذیر است؛ اولین و ساده ترین راه مراجعه به مراکز عرضه میلگرد در بازار محصولات ساختمانی میباشد. در این روش در صورتی که از تخصص کافی برای شناخت کیفیت میلگرد و پول کافی برخوردار باشید مشکلی نخواهید داشت.
اما اگر مبلغ مشخصی برای هزینه کردن در این بخش در نظر گرفته اید و تمایل دارید حتی الامکان با قیمت مناسب به تهیه مصالح ساختمانی مورد نظر بپردازید مراجعه به مرکز پخش میلگرد اصفهان گزینه بهتری است.
روش سوم نیز مراجع مستقیم به مجتمع تولیدی و خرید از کارخانه است که این روش با مشکلات و مزایای ویژه خود همراه بوده و برای معاملات کلان مناسب است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما