قیمت میلگرد صادراتی ایران

قیمت میلگرد صادراتی ایران با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. میلگردها در ابعاد مختلف و ضخامت های متنوع تولید می شوند. این میلگردها در ساختمان سازی و نیز شهرک سازی کاربردهای زیادی دارند. این محصولات در کارخانه های فولاد سازی در کل کشور به میزان زیادی تولید می شوند و به بازار فروش عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به این سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید. 

قیمت میلگرد صادراتی ایران

کشور های وارد کننده میلگرد از ایران

کشور های وارد کننده میلگرد از ایران کشورهای زیادی در کل دنیا هستند که میلگرد ایرانی را می خرند و آن را ترجیح می دهند به میلگردهایی که در کشورهای دیگر تولید می شود علت آن هم کیفیت بالای محصولات ایرانی است. میلگردهای ایرانی در ضخامت های مختلف و از فولاد اصل و درجه یک ساخته می شوند. هر چه ناخالصی در تولید بیشتر باشد عمر میلگردها و مقاومت آن ها در برابر انواع فشار و ضربه زیاد خواهد بود. 

کشورهای اروپایی و همچنین آسیای صغیر مقدار زیادی از میلگردهای ما را وارد می کنند. کشورهای اروپایی که خود مدعی پیشرفته ترین تکنولوژی ها و علم روز می باشند میلگرد ایران را ترجیح می دهند و هر ماهه میزان زیادی از این فولاد به آن کشورها صادر می شود. علاوه بر آن کشورهای آمریکای جنوبی از جمله برزیل و آرژانتین هم از جمله وارد کنندگان می باشد. صادرات میلگرد ایران روز به روز در حال گسترش است. 

مرکز خرید میلگرد صادراتی تناژ بالا

مرکز خرید میلگرد صادراتی تناژ بالا مرکزخرید میلگرد صادراتی تناژ بالا در تهران قرار دارد و اما نمایندگی های زیادی هم در کل ایران دارد. این نمایندگی ها به فروش محصولات تولید کارخانجات فولاد سازی کمک می کنند و در واقع هر کس می خواهد میلگرد بخرد به این نمایندگی ها مراجعه می کنند. این نمایندگی ها هم به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رسانند. 

مرکز خرید مرکزی که در تهران قرار دارد فعالیت صادرات انجام می دهد یعنی میلگردهایی که در کارخانجات مختلف کشور تولید می شود را به دیگر کشورها از جمله حومه ی خلیج فارس و دریای عمان و حتی کشورهای همسایه صادر می کند و برعکس ارز حاصل شده از صادرات را وارد کشور می کند. میلگرد صادراتی تناژ بالا برای احداث پل و یا ساختمان سازی و همچنین ایجاد سوله و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. 

ایران وارد کننده ی میلگرد هم می باشد اما به خاطر کیفیت بالای محصولات تولید شده در ایران میزان واردات کمتر از صادرات است. میلگردهای وارداتی با این که جنس و کیفیت خوبی دارند اما قیمت بالایی دارند از این جهت خریداران ترجیح می دهند محصولات ایرانی را خرید کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما