قیمت کلی اسلب فولادی هرمزگان

قیمت کلی اسلب فولادی هرمزگان معمولا در خریدهای با تناژ بالا بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر از خرید جزئی خواهد بود.البتهدفروشنده این محصول با روحیه مشتری مداری که دارد سعی کرده تا قیمت این محصول را تا حد زیادی کاهش دهد و این مورد سبب افزایش فروش آن شده است. 

قیمت کلی اسلب فولادی هرمزگان

نشانه های باکیفیت بودن اسلب فولادی عیار بالا

نشانه های باکیفیت بودن اسلب فولادی عیار بالا اسلب فولادی عیار بالا از جمله محصولاتی است که در برخی از کارخانه های تولید فولاد ساخته شده و از آن برای تولید ورق های فولادی بهره می گیرند. همان طور که می دانید بازار تولید اسلب در تمام جهان محدودیت دارد و سالانه قریب بیست میلیون تن از این محصول خرید و فروش می شود. در ایران کارخانه تولید فولاد هرمزگان به عنوان شناخته شده ترین کارخانه تولید اسلب در کشور بوده که این محصول را به بسیاری از کشورها صادر می کنند.

به طور کلی می توان‌ گفت این محصول از جمله کالاهای فولادی بوده که به صورت نیمه ساخته تولید می شود. از اینرو فرآوری آن چندین مرحله دارد. این محصول در ایران به تختال نیز مشهور است که دارای سطح مقطعی بوده و بر خلاف بلوم و بیلت مربعی شکل نمی باشد بلکه دارای شکل مستطیلی است. کاربرد این محصول در تولید و ساخت ورق های فولادی و صفحه می باشد. 

لازم به ذکر است که اهمیت تولید این محصول را نمی توانید نادیده بگیرید. جدا از این تولید این محصول با بالاترین کیفیت جهانی سبب شده تا در حوزه فولاد شاهد تهیه و ساخت انواع محصولات فولادی با کاربردهای مختلف و نام های تجاری ویژه باشیم.

لازم به ذکر است که اسلب با کیفیت و استاندارد به عنوان یک محصول فولادی مستطیل شکل دارای عرض بین ۶۵۰ تا ۲۰۰۰میلی متر می باشد. همچنین ضخامت این محصول نیز بین دویست تا دویست و پنجاه میلی متر و طول آن هم چهار تا دوازده میلی متر است. 

خرید بدون واسطه اسلب فولادی هرمزگان

خرید بدون واسطه اسلب فولادی هرمزگان خرید و فروش اسلب فولادی به صورت عمده و جزئی در بازار انجام می شود‌. قیمت این محصول نیز همان طور که می دانید به عوانل متعددی مربوط می شود. از جمله این موارد می توان به ابعاد و قطر و ضخامت آنها اشاره کرد.

البته همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت آن را تا حد زیادی برای شما کاهش دهد. همچنین اگر این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید نیز تا حد زیادی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

هم اکنون شما می توانید برای خرید اسلب فولادی به هر میزانی که نیاز داشته باشید به سادگی و بدون هیج دردسری تنها از طریق همین سایت اقدام نمایید. شما با ثبت سفارش در سایت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما