قیمت کنسانتره آهن 67 امروز

نوسان قیمت کنسانتره آهن 67 نسبت به کنسانتره های با عیار پایین زمانی که قیمت ها نزولی باشد، اغلب کم است. تغییر قیمت کنسانتره آهن 67 در هفته سوم سپتامبر حدود 1.1 درصد است، در زمان مشابه کنسانتره آهن 65 کاهش 1.2 درصدی در قیمت را تجربه کرده است.

قیمت کنسانتره آهن 67 تحویل FOB BND (بندر عباس)، حدود 73.1 دلار در هفته سوم سپتامبر 2018 اعلام شده است. در همین بازه زمانی قیمت برای کنسانتره آهن 66 و 65 برابر 70.0 و 68.6 دلار اعلام شد. مقایسه قیمت ها با هفته دوم سپتامبر یک نزول قیمتی را نشان می د هد. کاهش قیمت همانطور که در الا اشاره کردیم برای کنسانتره آهن 67 و 66 حدود 1.1 درصد و برای کنسانره آهن 65 برابر 1.2 درصد بوده است.

قیمت جهانی کنسانتره آهن قیمت سنگ آهن و کنسانتره آهن صادراتی ایران تحت تاثیر قیمت های جهانی قرار دارد. با نوسان قیمت جهانی این محصولا خام آهن، در ایران نیز شاهد تغییر آنها هستیم.

ایران از جمله کشورهایی است که منبع غنی انواع سنگ آهن و معادن آهن به شمار می آید. سالانه حجم بالایی از سنگ آهن مگنتیت و هماتیت در معادن مختلف کشور نظیر چادرملو و … استخراج شده و در قالب سنگ آهن و یا کنسانتره به مناطق مختلف جهان صادرات می شود.

قیمت کنسانتره آهن 67 تولیدی توسط افراد خبره که در این امر دستی دارند تعیین می شود از تولیدکنندگان تا بازار فروش آنها همه را شامل می شود. با توجه به میزان کیفیت ماده حاصله قیمتهای این ماده ارزشمند تغییر می کند. درصد عیار آهن تعیین کننده اصلی قیمت این ماده ارزشمند می باشد. یا کیفیت مواد اولیه وارده شده از کشورهای عربی هم عامل بعدی افزایش قیمت کنسانتره ها می باشد. البته در بازارهای جهانی روز قیمت ها بر روی تابلو اعلانات آنها دائما در حال تغییر می باشد. توجه کنید.

قیمت کنسانتره آهن 67 امروز

کنسانتره آهن را بهتر بشناسید

کنسانتره آهن را بهتر بشناسید

تولید کنسانتره آهن از طریق معادن سنگ آهن صورت می گیرد. البته متذکر می شویم که خط تولید کنسانتره ها با توجه به مشخصات فنی سنگ های آهن صورت می پذیرد‌.

از مهمترین موارد مورد استفاده از کنسانتره ها استفاده از آنها در صنایع فولاد سازی است. که برای تولید این گونه محصولات نیاز به آب و برق هم احساس می شود.

همچنین عیار کنسانتره ها با فرآوری آنها پس از تولید از 50 درصد به 65 الی 67 درصد خواهد رسید. مضاف بر اینکه با استفاده از فرآوری و عیار سازی سنگ آهن های مگنتیت و هماتیتی تولید می شود. که بسیار ارزشمند در تولید محصولات فلزی به حساب می آیند. دلیل استفاده از مگنتیت در تولید کنسانتره، عیار سازی بالای این عنصر می باشد.

شما با استفاده از عیار سازی سنگ آهن هماتیت می توانید، کنسانتره آهن با درصد متوسط و تا حدودی رو به پایین هم تولید کنید. البته هزینه بر بودن خط عیار سازی سنگ آهن مگنتیت و هماتیت و عدم حمایت مالی از طرف مسئولین زیربط سبب متوقف شدن فرآوری کنسانتره آهن شده است. که در این خصوص نیاز به حمایتهای دولت احساس می شود. امید است که در آینده نه چندان دور به این امر مهم دست یابیم.

مهمترین موارد مصرف کنسانتره آهن

مهمترین موارد مصرف کنسانتره آهن

از مهمترین موارد مصرف کنسانتره آهن، پروفیل ها هستند. پروفیل ها را از کنسانتره آهن تولید می کنند. می دانید که از پروفیل ها هم در صنعت برق رسانی استفاده می شود و هم در صنعت درب و پنجره آلومنینوم که در زمان تولید به شکل لوله ای تولید می شوند که بسیار کارآمد هم دیده می شوند.

از اصلی ترین موارد استفاده از کنسانتره ها در تولید مصنوعات فولادی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آن هم به دلیل کیفیت مواد اولیه مرغوب کنسانتره ها اشاره شده است.

امروزه از کنسانتره آهن در تولید بیلت های 6، 7، 8 اینچی استفاده می شود که همین بیلت ها در تولید پروفیل ها نقش بسزایی دارند. یا تولید شمش، از ضایعات آهن که امروزه بسیار در کارخانه مشاهده می شود، صورت می گیرد.

نکته مهم در موارد مصرف کنسانتره ها درصد مواد تشکیل دهنده کنسانتره از گوگرد و فسفر می باشد، یا کاربرد کنسانتره ها در کارخانه های فولادی جهت تامین تولید بلوم ها و بلیت ها می باشد.

همه چیز درباره کنسانتره سنگ آهن 67 درصد

همه چیز درباره کنسانتره سنگ آهن 67 درصد

قبل از اینکه بخواهیم چیزی در رابطه با کنسانتره سنگ آهن 67 درصد بگوییم، بدانید که کنسانتره آهن از سنگ آهن مگنتیت بدست می آید. و از طریق تبدیل فرآیند احیای مستقیم و قرار گیری گندله ها در برابر گرمای زیاد کوره های بلند به کنسانتره های آهن تبدیل می شوند.

همچنین به خاطر داشتن خصوصیات استثنایی کنسانتره ها نظیر کیفیت خوب شان و هزینه کم نگهداری آنها نظر خیلی از متخصصان صنایع فولاد و ریخته گری را به سوی خودش جلب کرده است.

یکی از پارامترهای مهم و شاخص و بارز کنسانتره سنگ آهن کاهش هزینه خرید و تنظیم سطح PH آنها می باشد. همچنین ماده تشکیل دهنده کنسانتره سنگ آهن 67 درصد آهن با عیار 67 درصد است. که از نظر فراوانی این عنصر جزء عناصر بالای جدول است.

پر کاربردترین کانی ها، کنسانتره آهن می باشد. که به کنسانتره آهن معروف می باشد. زمانی که ویژگیهای محصول بیشتر شود تعداد طرفداران محصول بسیار بیشتر خواهد شد.

یکی از چالش هایی که در تولید سنگ آهن کنسانتره با آن روبرو هستیم تامین آب مصرفی در تولید کنسانتره ها می باشد. چرا که در تامین کنسانتره سنگ آهن با مصرف بالای آب روبرو هستیم. معمولا برای حل این مشکل با استفاده از تجهیزات مکانیزه اقدام به حل می کنند. با توجه به اینکه محل تولید کنسانتره ها مناطق کویری هستند تولید کنندگان در سالهای اخیر با مشکل کم آبی روبرو شده اند.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند کنسانتره آهن 67 درصد را خوب به نمایش بگذارد استفاده از آنها در تولید گندله ها می باشد و استفاده از تیکنرها در خط تولید کنسانتره هاست که سبب افزایش جذب 30 درصدی میزان رطوبت مواد باطله می شود. همچنین کنسانتره های تولیدی حاوی 2.7 تراکم فله می باشند. و میزان رطوبت آنها در حدود 9 درصد می باشد. البته از باطله ها هم در تولید کنسانتره ها استفاده می شود.

فروش مستقیم کنسانتره آهن 67 درصد

فروش مستقیم کنسانتره آهن 67 درصد از جمله پارامترهایی که در فروش کنسانتره آهن نقش مهمی دارد، داشتن گزینه های مناسب کاهش هزینه های اضافی، مثل حذف واسطه ها در خرید کنسانتره ها می باشد. و در کنار حذف واسطه ها حذف هزینه های حمل و نقل هم وجود دارد.

یا حذف هزینه های حمل و نقل آنها و ارائه خریدهای عمده از سوی خریداران و یا خرید محصول فرآوری نشده کنسانتره ها تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش مستقیم خواهد داشت.

از خوبیهای فروش مستقیم سود آور بودن خرید برای مشتریان و فروشندگان است، به همین جهت فروشندگان در ایران و دیگر کشورها می توانند با پایه ریزی روشهای مختلف فروش به اقتصاد کشور کمک شایانی کند. و یا با حذف تحریم های اقتصادی توانایی بالقوه ای در فروش مستقیم این کالا بگذارند.

البته سود آور بودن قیمتهای جدید کنسانتره ها در بازارهای جهانی به دلیل صادرات خوب این مواد در کشور، رونق خوبی در بازار ایران بخشیده است. که این مسئله موجب شعف فروشنده و خریدار را در پی خواهد داشت.

با توجه به مسیرهای کشف تولیدات منایع کنسانتره با اهمیت در کشور، ایران به عنوان یکی از غنی ترین مراکز فروش مستقیم کنسانتره به شمار می رود. به دلیل شما شاهد صادرات ۶۷ درصدی کنسانتره آهن در کشور هستید.

چیزی که در این بین بسیار با اهمیت دیده می شود نقش سایت های اینترنتی در فروش فوق العاده و مستقیم کنسانتره هاست که به دلیل نحوه تبلیغات این پایانه های فروش استقبال مشتریان از این نمایندگی های فروش بیشتر است.







جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما