مراکز توزیع میلگرد بدون آج

مراکز توزیع میلگرد بدون آج در کشور وجود دارند. سطح میلگرد ساده اغلب فاقد آج هستند و به شکل بتن طراحی می‌ شوند. این محصولات در صنعت کشور مخصوصاً در صنعت خودروسازی و پولیش و کشش کاربرد دارند. این محصولات دارای استانداردهای جهانی هستند. از این میلگردها در تولید رابیتس و رابیتس بندی استفاده می ‌شود. این محصولات در سایزهای مختلف و در هر ابعادی که مشتری بخواهد، وجود دارد.

مراکز توزیع میلگرد بدون آج

نکات مهم در انتخاب میلگرد بدون آج

نکات مهم در انتخاب میلگرد بدون آج نکات مهم در انتخاب میلگرد بدون آج وجود دارند که عبارتند از:

  1. استاندارد بودن، سایز میلگرد،
  2. خواص مکانیکی میلگردها،
  3. تست کشش و خمش،
  4. بسته بندی میلگردها.
  5. میلگردها یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در حجم بالایی می باشد که دارای ویژگی های متفاوتی است. این ویژگی ها در قیمت میلگرد و کیفیت آن ها می باشد. پس قبل از انتخاب میلگرد باید به قیمت و کیفیت آن توجه نمود. همچنین از نکات مهم دیگر استاندارد بودن و وزن میلگردها می باشد. سایز این محصولات نیز مهم هستند.
  6. این محصولات استانداردهای مختلفی دارند. در کارخانه های ایرانی انواع میلگرد ها دارای استانداردهای جهانی می ‌باشند.
  7. از نکات مهم دیگر باید به عاج میلگرد نیز اشاره نمود. عواملی که بر شکل پذیری محصولات تاثیر دارند، عبارتند از: روش تولید، میزان ناخالصی های موجود در آن، و نحوه سرد شدن آن، پس از نکات مهم دیگر که باید در انتخاب میلگرد توجه نمود، خواص مکانیکی آن است.

فروش مستقیم میلگرد بدون آج نمره 10

فروش مستقیم میلگرد بدون آج نمره 10 فروش مستقیم میلگرد بدون آج نمره ۱۰ در سراسر کشور در سطح گسترده انجام می ‌شود. چون انواع این محصولات بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد، بنابراین فروش آن نیز بسیار انبوه صورت می ‌گیرد.

میلگرد بدون آج بسیار با مقاومت و استحکام بالایی می باشد و در انواع صنایع مختلف کاربرد دارد. میلگرد نمره 10، فولادی است که در سازه های بتنی برای جبران مقاومت کششی پایین آن، مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

فروش میلگرد با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد، هر روز در کشور به صورت گسترده انجام می ‌شود. بدون وجود این اقلام، فعالیت های حرفه ای مراکز متعدد مختل شده و با مشکلات و دشواری هایی رو به رو می شود.

خوشبختانه امروزی در ایران، با کمبود این محصول مواجه نیستیم و همه روزه انواع آن ها را در کشور می توان یافت و کشور ما، به نوعی صادر کننده ی این اقلام ارزنده ی پر مصرف نیز می باشد. پس از این که نیاز های موجود به این محصولات در بازار های داخلی رفع گردید، به ارائه ی انواع آن ها به کشور های دیگر نیز می پردازند و آن ها را در عرصه های خارجی به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما