مراکز خرید کنسانتره سنگ آهن

مرکز های خرید کنسانتره سنگ آهن عموما شرکت های صنعتی و واحد های تولیدی فولاد و ورق های فولادی بوده که به صورت عمده به خرید این محصول که یکی از مواد اولیه و بسیار مهم صنعتی محسوب می شود می پردازند که قیمت آن ها نیز با توجه به میزان عیار تعیین شده برای آن ها با یک دیگر متفاوت است.

مراکز خرید کنسانتره سنگ آهن

3 نکته مهم درباره کنسانتره سنگ آهن عیار بالا

3 نکته مهم درباره کنسانتره سنگ آهن عیار بالا سنگ آهنی که در اعماق زمین یافت می شود معمولا دارای ناخالصی های بسیار بالایی بوده و به همین دلیل این محصول را با استفاده از فرایند های صنعتی و دستگاه و ماشین آلات پیشرفته به ماده ای خالص به نام کنسانتره سنگ آهن که بتوان از آن در صنعت به صورت گسترده استفاده کرد تبدیل می کنند.

یکی از نکته های بسیار مهم و اساسی در تولید سنگ آهن عیار بالا میزان حرارت و دمای کاملا معین و مشخصی است که به آن داده می شود تا آن را فرآوری کرده و به شکل کنسانتره و یا سنگ آهن دانه بندی شده در آورند.

یکی دیگر از نکته هایی که درباره سنگ آهن دانه بندی شده باید مورد توجه قرار گیرد این است که این محصول باید در محیطی کاملا خشک و بدون آب تولید شده و هم چنین میزان واکنش و یا به عبارت دیگر خوراک آن باید در کنار سنگ آهن با عیار ۵۰ درصد انجام شود.

باید توجه داشت که عیار سنگ آهن های استخراج شده از معدن با یک دیگر متفاوت بوده و به همین دلیل کارخانه های صنعتی با استفاده از روش های مغناطیسی به جداسازی این محصول پرداخته تا عیار های پایین از بالا تفکیک شود.

هم چنین کنسانتره های سنگ آهن به چند نوع تقسیم بندی می شوند که از جمله آن ها دانه های ریز بوده که ابعاد و اندازه های آن ها معمولا ده میلی متر هستند و دانه های درشت این محصول که کلوخه نام گذاری شده اند اندازه ای بین ۱۰ تا ۳۰ میلی متر را دارا می باشند.

فروشندگان برتر انواع کنسانتره سنگ آهن

فروشندگان برتر انواع کنسانتره سنگ آهن امروزه فروشندگان برتر اقدام به فروش کنسانتره سنگ آهن در انواع مختلف انجام می کنند به طوری که قیمت این محصول با توجه به نوسان و تورم هایی که در بازار وجود دارد به صورت روزانه و از طریق سایت های مرتبط با شرکت و واحد های تولیدی در اختیار خریدار ها قرار می گیرد.

کنسانتره سنگ آهن یکی از مواد اولیه و بسیار مهم در صنعت و معدن محسوب شده و فرایند تولید آن به شکلی است که از این محصول به صورت گسترده بتوان در صنایع فولاد و هم چنین ورقه های فولادی استفاده کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما