مراکز پخش ورق فولادی نسوز

مراکز پخش ورق فولادی نسوز این محصولات را به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتری قرار می دهند، که خرید عمده و بی واسطه این ورق ها از پخش کنندگان آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا که دست واسطه در میان نیست که محصول مورد نظر را با قیمت گزافی بفروشد از این رو این ورق فولادی با قیمت مناسبی خریداری خواهد شد.

مراکز پخش ورق فولادی نسوز

5 ویژگی مهم ورق فولادی گالوانیزه

5 ویژگی مهم ورق فولادی گالوانیزه ورق های فولادی را که روی این ورق ها از یک سطح فلز روی مانند پوشانده شده را ورق گالوانیزه می گویند که کاربرد های زیادی را هم دارد، در این بخش قصد داریم که ۵ ویژگی مهم ورق فولادی گالوانیزه را بیان کنیم تا بتوانیم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم.

۱_ این ورق های گالوانیزه دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی را دارند و هم چنین خاصیت شکل پذیری این نوع ورق ها هم بالا می باشد و در نتیجه کاربرد بسیاری را این محصولات دارند.

۲_ اگر این ورق ها در شرایط محیطی نا مطلوبی قرار بگیرند می توان با رنگ آمیزی کردن این ورق های فولادی مقاومت این ورق ها را در برابر خوردگی و پوسیدگی افزایش داد.

۳ _ موقعی که ورق گالوانیزه پوشش داده می شود جرم و ضخامت پوشش با دقت فراوانی کنترل می شود و باعث می شود که یک نوع فاز آلیاژی تشکیل شود که همین کار باعث می شود که در زمانی که این ورق ها پرس کاری و خم کاری می شوند پودر نشوند.

۴ _ این نوع ورق ها یک خاصیت خوبی دارند و آن این مورد است که خاصیت جوش پذیری بسیار بالایی دارند و به سادگی به وسیله حوش به هم وصل می شوند.

۵ _ ورق فولادی گالوانیزه دارای درجه بندی مختلفی است و به خاطر خاصیت شکل پذیری که دارد قابل رقابت با محصولات مشابه دیگر هستند.

قیمت انواع ورق فولادی نسوز

قیمت انواع ورق فولادی نسوز قیمت انواع ورق فولادی نسوز بر اساس کیفیت آن تعیین می شود در واقع هر چه قدر که کیفیت ورق بالا باشد مسلما قیمت بالاتری را هم خواهد داشت، هر چند که این روزها قیمت ورق نسوز هم مانند دیگر محصولات دچار نوسانات بازار قرار گرفته است و با افزایش قیمت دیگر محصولات قیمت این محصول هم افزایش می یابد و ثبات قیمت را ندارد.

قیمت ورق فولادی را می توان از طریق شرکت های تولید کننده آن جویا شد، زیرا که به خاطر تغییر قیمت ها این ورق ها هم مدام در حال افزایش قیمت می باشند و تنها جایی که قیمت به روز شده این ورق فولادی نسوز را دارد شرکت تولید کننده آن می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما