مرکز توزیع پوسته اکسید آهن

آهن (Fe)، به رنگ سفید نقره ای، چهارمین فلز فراوان در پوسته زمین است که حداکثر 5 درصد است. این فلز از نظر خاصیت مغناطیسی شکل، شکل پذیر و منحصر به فرد است. آهن، به شکل اولیه آن، ماهیت کاملاً کمیابی دارد. این یک عنصر بسیار واکنشی است که به سرعت در آن اکسید می شود. پوسته اکسید آهن یک محصول کاربردی حاصل از اکسیداسیون آهن است. مجموعه ما مرکز توزیع پوسته اکسید آهن می باشد.

مرکز توزیع پوسته اکسید آهن

منظور از پوسته اکسید آهن چیست؟

منظور از پوسته اکسید آهن چیست؟ این به عنوان یک ترکیب شیمیایی اکسیژن و آهن اتفاق می افتد. در دنیای صنعتی، این ماده به اکسید آهن قرمز معروف است و یکی از مهمترین ترکیبات شیمیایی است. به صورت پودر گرانول، مواد عالی و مقرون به صرفه آن از اهمیت زیادی در مصارف صنعتی برخوردار است. اکسید آهن سرخ توسط بسیاری از تمدن های حیاتی نیز استفاده شده است. انواع مختلفی از هماتیت را می توان در سراسر جهان یافت.

به راحتی می توانید کاربردی برای آن پیدا کنید. اعم از ساختمان، سرامیک، بشقاب، سفال، لاک الکل، رنگ و موارد دیگر، می توان از آن در هر کجا استفاده کرد. این ماده چقدر شگفت انگیز و همه کاره است. نکته مهم این است که هماتیت با مخلوط کردن با مواد دیگر نیز قابل بهبود است. بیایید به برخی از کارهای خارق العاده این محصول همه کاره برای ما بپردازیم.

رنگ مایل به قرمز خاک در واقع به دلیل وجود آهن اکسید شده است و بیشتر در مناطق گرمسیری یافت می شود. آنها تمایل بسیار کمی به آب دارند زیرا سخت و متراکم هستند. اهمیت این حامل را می توان با این واقعیت مشاهده کرد که استفاده از هماتیت به قرن 18 و 19 برمی گردد. سرامیک و سازه های سفالی نیز در این مدت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بودند. این برنامه ها بسیار گسترده هستند و می توان آنها را در پل ها، رنگ ها، ظروف سفالی، سنگ فرش ها، جایگزین های گرافیت و شیشه های پرداخت نیز مشاهده کرد.

تولیدی پوسته اکسید آهن ارزان

تولیدی پوسته اکسید آهن ارزان مجموعه ما بزرگترین تولیدی پوسته اکسید آهن ارزان به روش صنعتی در ایران است. در اینجا اکسید آهن در دسترس است، در حالی که در سیاره ما با سایر ترکیبات شیمیایی و مواد بلوری مانند کوارتز، گچ و خاک رس همزیستی دارد. یک غیر روحانی زنگ زدگی را به عنوان نشانه ای از خراب شدن فلز درک می کند، بنابراین او کاربردها و کاربردهای زیادی در آن دارد. اکسید آهن قرمز قرمز اشکال مختلفی دارد، اما تنها دو مورد وجود دارد که به عنوان رنگ و رنگدانه برای مصارف صنعتی استفاده می شود. این یکی از سنگ معادن آهن فراوانی است که می توان روی زمین یافت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما