مرکز تولید بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت آهن اسفنجی را می توان از بزرگترین قطعات مربوط به این محصول معدنی مهم به شمار آورد که در مراکز تولید، در انواع مختلفی تولید شده و ارائه می گردد، مانند بریکت سرد آهن اسفنجی که در خلاصه ای از روش تولید آن می توان گفت که با ورود مواد اولیه به دستگاه بریکت سازی و تحت دمای محیط، محصولی ساخته می شود تحت این عنوان که امروزه در صنایع بزرگ کشور از جمله صنایع فولاد، نقش و کاربرد بسزایی را پیدا کرده است.

مرکز تولید بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت سازی آهن اسفنجی در کشور

بریکت سازی آهن اسفنجی در کشور یکی از فناوری های جدیدی که در صنایع فولاد برقرار گشته و به موجب آن، مواد و محصولات معدنی بسیار مهمی در قالب بریکت تولید گشته اند، بریکت سازی می باشد.
در اثر بکارگیری این تکنولوژی، مواد مختلفی در معرض ساخت و ارائه قرار گرفته اند که بریکت آهن اسفنجی از جمله ی آنها به شمار رفته و اهمیت فوق العاده ای را داراست.

اما در این بخش می خواهیم به ذکر توضیحاتی بیشتر درباره اهمیت بریکت سازی آهن اسفنجی سرد بپردازیم که در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید بریکت آهن اسفنجی سرد، در واحدهای احیای مستقیم اتفاق افتاده و ایران یکی از بزرگترین قطب های تولیدکننده این محصول معدنی مهم به شمار می آید.
  2. با توجه به اینکه امکان حمل و نقل آهن اسفنجی سرد و ذخیره سازی آن با توجه به خواص مکانیکی پایین این محصول و سایر مشخصات آن، وجود نداشت، لذا تولیدکنندگان به فکر راه حلی افتادند که آن، بریکت سازی آهن اسفنجی بوده است.
  3. حالا دیگر بریکت آهن اسفنجی بر خلاف نوع اولیه آن، خواص بهتر از جمله استحکام مکانیکی بسیار زیاد و پایداری شیمیایی عالی را پیدا کرده و بنابراین امکان حمل و نقل و ذخیره سازی آن به خوبی برای واحدهای احیا به وجود آمده و تمام مشکلات قبلی را از بین برده است.

قیمت فروش بریکت سرد آهن اسفنجی

قیمت فروش بریکت سرد آهن اسفنجی با توجه به اینکه بریکت آهن اسفنجی سرد از خواص عالی تر و مشخصات برتر نسبت به آهن اسفنجی معمولی برخوردار بوده و فواید و کاربردهای زیادی را برای صنایع مختلف از جمله صنایع مواد معدنی، صنایع کودهای شیمیایی، آهن و فولاد و … در بر داشته است، لذا می توان گفت که قیمت فروش آن نیز به تناسب این موضوعات، در سطحی بالاتر قرار گرفته است.

البته باید گفت که قیمت نهایی بریکت آهن اسفنجی، متاثر از کیفیت و همینطور ابعاد ارائه شده از محصول، متفاوت بوده و البته انواع مختلف محصول که در قسمت زیر به آنها پرداخته ایم هم تعیین کننده‌ی قیمت فروش بریکت سرد آهن اسفنجی خواهند بود:

  • بریکت آهن اسفنجی با گرید 1 و عیار 90
  • بریکت آهن با گرید 2 و عیار 86 درصد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما