مرکز خرید سوفاله آهن ضایعاتی

مرکز خرید سوفاله آهن ضایعاتی، مکانی ست برای خرید و فروش حجم گسترده ای از این محصولات با قیمتهای عالی و ویژه. عرضه سوفاله آهن در این واحدهای فروشگاهی، با سهولت همراه است و این امر خرید را برای متقاضیان آسان کرده و انگیزه آنها را افزایش خواهد داد. این مرکز سرعت در ارائه این محصولات را هم در دستورکار خود قرار داده است و به این منظور نیز برنامه هایی را در نظر گرفته است.مرکز خرید سوفاله آهن ضایعاتی

انواع سوفاله آهن ضایعاتی ایرانی

انواع سوفاله آهن ضایعاتی ایرانی آهن از آن دسته متریالهایی ست که روند رو به افزایشی در تولید دارد. استفاده از آهن مساوی ست با به جا ماندن قطعاتی از آهن که به دلیل کوچکی در اندازه و یا نداشتن کیفیت لازم و عدم وجود استانداردهای از پیش تعیین شده، نمی توان مانند آهنهای اصلی از آنها بهره مند شد.
این قطعات ضایعات آهن نامیده می شوند که خود به انواع بسیار گوناگونی دسته بندی شده اند که شامل درجه یک، دو، سه، سوپر ویژه، آلیاژی، حلب، سوفاله و غیره است. سوفاله و یا سوفاره در واقع براده های حاصل از تراش کاری قطعات آهن و فولاد به شمار می رود.
انواع سوفاله آهن ضایعاتی ایرانی:

  • شلاکه برش پلاسما
  • اشک جوش
  • براده آهن
  • براده آهن تراشکاری

البته به صورت کلی سوفاله آهن، به دو دسته کلی سوفاله آهن پوشالی و نیز سوفاله آهن ناخنی دسته بندی می گردد که هر یک از این موارد در مصارف خاصی کاربردهای خود را نشان می دهد. این موضوع نقاط تمایز آن را بیان می کند. برای مثال سوفاله آهن ناخنی از نظر ابعاد بین 3 تا 10 میلیمتر بوده و یا سوفاله پوشالی، از لحاظ ظاهر، در هم تنیده به نظر می رسد و چگالی آن در سطح پایینی قرار دارد. در مقایسه هزینه هم این سوفاله پوشالی ست که بهای بیشتری را به خود اختصاص داده است.

عرضه کننده انواع سوفاله آهن ضایعاتی

عرضه کننده انواع سوفاله آهن ضایعاتی بهترین سوفاله آهن در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای ارزشمندی را از خود نشان می دهد. البته همانطور که گفته شد، این کیفیت و مرغوبیت سوفاله است که باعث شده عملکرد قابل قبولی را از آن مشاهده نماییم.
عرضه کننده انواع سوفاله آهن ضایعاتی، این محصولات را به دست مشتریان آن رسانده و باعث بهره مندی از آن می گردند. این عرضه کنندگان هستند که موظف به تامین نیاز بازار داخلی هستند. البته قدم اول این موضوع را تولیدکنندگان این دسته از محصولات برآورده می کنند و آن را به دست عرضه کنندگان خواهند رسانید.
عرضه کننده در صورتی که از نظر قیمت هم بتواند رضایت مشتریان را به دست آورد، می توان امیدوار بود که رونق در این بازار بیش از پیش شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما