مرکز خرید شلاکه آهن کم کربن

مرکز خرید شلاکه آهن کم کربن این محصولات را در کیفیت و قیمت ایده‌آل عرضه می کند شما می توانید این محصول را در نرخ‌های مناسبتر و ایده آل تری دریافت کنید و از سود و بهره خوبی بهره مند شوید چرا که ما این محصولات را در کیفیت ایده‌آل عرضه می‌کنیم تا رضایت شما مشتریان را نسبت به این محصول کسب کنیم.

مرکز خرید شلاکه آهن کم کربن

3 مورد از مشخصات مهم شلاکه آهن

3 مورد از مشخصات مهم شلاکه آهن ۱: شلاکه آهن مواد ناخالصی مانند سیلیکات و اکسیدهای فلزی می باشد چرا که این مواد در قسمت رویی در کوره باقی مانده و به دلیل سبکی از قسمت خالص فلزی جدا می‌شود و به همین دلیل دارای اکسیدهای فلزی و سیلیکات می باشد و شامل آهن خالص نمی باشد.

۲: شلاکه آهن در توده های بزرگ تولید می‌شود که می‌توان آن را به صورت ورقه های ضخیم مشاهده کرد همچنین می‌توان آن را توسط دستگاه های برش به قسمت های کوچکتری تبدیل و قابل استفاده کرد.

۳: از شلاکه آهن میتوان در تولید سیمان پرتلند استفاده کرد استفاده از چنین سیمانی در کنار میلگرد می‌تواند مقاومت خوبی را ایجاد کند و از کارایی خوبی بهره مند باشد.

قیمت انواع شلاکه آهن کم کربن

قیمت انواع شلاکه آهن کم کربن انواع شلاکه آهن کم کربن در قیمت ‌های مناسب عرضه می شود قیمت هایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است موجب می شود تا شما بتوانید نرخ های مناسبی از آن را مشاهده و خریداری کنید ما همواره این محصولات را در کیفیتی مناسب عرضه می کنیم تا شما قیمتی که بابت آن پرداخت می کنید سودآوری خوبی برای شما داشته باشد.

به دلیل اینکه نرخ های مقرون به صرفه برای قیمت شلاکه آهن تعیین می گردد، این محصول با سودآوری خوبی همراه است و شما می توانید انواع این شلاکه ‌های آهن کم کربن را به راحتی و با قیمت مناسب از این طریق پیدا کرده و خرید مناسب را برای خود انجام دهید.

در صورتی که مایل هستید این محصولات را خریداری و ثبت سفارش نمایید و همچنین از آخرین تغییرات قیمت این محصول نیز آگاهی یابید می‌ توانید با شماره ای که در این سایت قرار گرفته است با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما تمامی سوالات را در رابطه با این محصول و قیمت انواع این شلاکه ها با شما در میان بگذارند و خریدی راحت و با اعتماد را بتوانند برای شما فراهم سازند.

به دلیل اینکه این شلاکه ‌ها ممکن است توسط واسطه ها و دلالان در نرخ ‌های متفاوتی به دست شما برسد، پس بهتر است برای خرید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر آن را از مرکزی قابل اعتماد و مقرون به صرفه تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما