مرکز صادرات فروکروم مرغوب

فروکروم نامی است که به آلیاژی از آهن و کروم گفته می شود که در ساخت فولادها به ویژه فولادهای ضد زنگ و در ساخت چدن استفاده می شود. 1 محتوای فروکروم به طور کلی از 45 تا 95٪ از نظر جرم متفاوت است (طبق استاندارد ISO 5448-1981 ، میزان محتوا از 45 تا 75 درصد از نظر جرم است). ما مرکز صادرات فروکروم مرغوب می باشیم.

مرکز صادرات فروکروم مرغوب

آشنایی با صادرات فروکروم

آشنایی با صادرات فروکروم به طور کلی در صنعت طبقه بندی می شود:

  • فروکروم کربن بالا (HC FeCr) با محتوای C 4 تا 10٪
  • فروکروم کربن متوسط ​​(MC FeCr) با محتوای 0.5 تا 4٪ C
  • فروکروم کم کربن (LC FeCr) با محتوای 0.01 تا 0.5٪ C

دانستن پتانسیل کالای خود در بازارهای بین المللی ضروری است ، توصیه می شود در مورد ویژگی ها و جنبه های بازار خارجی تحقیق کنید مانند: تقاضای کشور ، شاخص های اساسی اقتصادی تجارت گمرکی ، رقابت ، شرایط دسترسی ، توافق نامه های معتبر تجاری ، روندها و سلیقه بازار هدف.

برای مشاوره با این اطلاعات در مورد بازار هدف خود و یا انواع صادرات فروکروم با ما تماس بگیرید.

موقعیت تعرفه

زیرعنوان تعرفه کالای خود را از طریق تعرفه گمرکی یا در مرکز اطلاعات شهر خود پیدا کنید.

مراحل ترخیص

اگر محصول شما به مجوزهای قبلی برای مجوز صادرات نیاز دارد ، با DIAN مشورت کنید. پس از پردازش آنها ، باید درخواست مجوز شبانه روزی را به سیستم رایانه ای DIAN ارسال کنید.

قبل از هرگونه مراحل گمرکی (واردات و / یا صادرات) ، لازم است با مشتری قرارداد خرید منعقد کنید که شرایط و ضوابط را برای فروشنده و خریدار مشخص کند. این قرارداد یا توافق نامه شامل یكی از استانداردهای مذاكره بین المللی INCOTERMS است كه هزینه ها ، نقاط تحویل ، اسناد و مدارك و خطرات موجود در توزیع فیزیكی کالا را برای واردكننده و صادر كننده تعیین می كند.

ثبت نام برای تعیین مبدا یا گواهی مبدا

گواهی مبدا برنامه ای است که اجازه می دهد تا مدارک اثبات مبدأ را با استفاده از اعتبار تولید محصولات ساخته شده در کلمبیا بدست آورید. این سند به منظور بهره مندی از ترجیحات تعرفه ای تعیین شده در توافق نامه های تجاری مختلف امضا شده به دست آمده است.

بازار صادرات فروکروم در تناژ بالا

بازار صادرات فروکروم در تناژ بالا در مرکز اطلاعات ما می توانید راهنمایی برای همه مواردی که برای صادرات محصولات خود به ویژه بازار صادرات فروکروم با تناژ باید بدانید پیدا کنید. ثبت نام را به عنوان صادرکننده کامل کنید، مطالعات بازار و محل تقاضای احتمالی را پیدا کنید، موقعیت تعرفه را شناسایی کنید و مراحل تکمیلی را قبل از وزارت بازرگانی ، صنعت و جهانگردی انجام دهید. زمان را از دست ندهید و هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما