نرخ خرید اینترنتی تیرآهن اصفهان

نرخ تیرآهن اصفهان بر اساس ویژگی های تولیدی هر نوع از آنها در خود کارخانه تعیین می شود اما آیا از قیمت خرید اینترنتی این محصول نیز اطلاعی دارید؟
تیرآهن به عنوان یک پایه اساسی در ساختمان سازی و اسکلت های فلزی جزء لاینفک و جداناپذیر است که تمامی ساخت و سازها وابسته به آن هستند. امروزه کارخانه های بسیاری در زمینه تولید این تیرآهنی فعال هستند، کارخانه هایی مانند ذوب آهن اصفهان.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت تیرآهن درب کارخانه

همانطور که اطلاع دارید هر تیر بر اساس شاخه تولیدی دارای ویژگی هایی مانند وزن ساخه و اندازه مخصوصی می باشد و در نهایت چند تیر به صورت یک بسته آماده فروش و انتقال به بازار فروش می شوند. به عنوان نمونه وزن یک تیرآهن شاخه 12، یکصد و بیست و پنج کیلوگرم است و در کارخانه اصفهان به صورت بسته های 44 عددی آماده و به انبار منتقل می شوند.
تیرآهن بر اساس ضخامتی که دارد در سازه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، تیرآهن های ساده بال پهن معمولاً جهت ساخت و سازهای ساختمانی و تیرآهن های لانه زنبوری که از نظر سایز و اندازه ضخیم تر هستند اغلب در ساخت سازه های صنعتی به کار برده می شوند.

خرید تیرآهن

قیمت انواع این تیرآهن ها به صورت روزانه و توسط کارخانه اعلام می شود که جهت استعلام باید با دفاتر فروش تماس داشته باشید.
امروزه علاوه بر تیرآهن های تولید داخل، بازار ایران مملو از تیرآهن های چینی شده است که با قیمتی پایین تر از نمونه های داخلی به فروش می رسند اما از نظر کیفیت نمی توان آنها را تضمین کرد. علاوه بر آن شرکت های بسیاری شروع به خرید و فروش اینترنتی تیرآهن نموده اند. در خرید اینترنتی تیرآهن معمولاً قیمت ها بسیار کمتر و پایین تر از قیمت بازار اعلام می شود و به همین علت عده زیادی ترجیح می دهند جهت خرید و انجام معاملات خود از این روش استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما