پخش انواع ته پاتیل فولاد عمده

آهن قراضه وضایعات آهنی که در فرایند فولادسازی باقی می مانند را ته پاتیل می گویند. این مواد قابلیت بازیافت را دارند و با فرایندجداسازی می توانند به چرخه تولید باز گردند.ته پاتیل فولاد، در انواع مختلفی وجود دارند. با مراجعه به مراکز خرید این محصولات می توان انواع ته پاتیل فولاد عمده راخریداری کرد.ته پاتیل کم کربن یکی از انواع ته پاتیل فولاد است که به علت داشتن کربن پایین ترنسبت به انواع دیگرته پاتیل فولاد، دارای خواصی متفاوت است.

پخش انواع ته پاتیل فولاد عمده

شاخصه های بارز ته پاتیل فولاد کم کربن

شاخصه های بارز ته پاتیل فولاد کم کربن ته پاتیل فولاد کم کربن دسته ای از انواع ته پاتیل فولاد است. چون نسبت به بقیه انواع ته پاتیل دارای کربن کمتری و دارای مقادیر ناچیزی از عناصرآلیاژی می باشد. خواص متفاوت تری پیدا کرده است. این خواص ته پاتیل فولاد کم کربن عبارت است:

1_شکل پذیری آن نسبت به انواع دیگر ته پاتیل بیشتر وراحت تر صورت می گیرد.

2_جوش کاری بیشتر وماشین کاری بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد.

3_ته پاتیل فولاد کم کربن خاصیت آهنربایی دارد

4_تقریبا غیرقابل سختکاری است

5_مقاومت کششی پایین تری دارد

چون دارای مقادیری الیاژ است قیمت ارزان تری نسبت به بقیه ته پاتیل فولاد دارد

ته پاتیل فولاد کم کربن در ساخت خودروها،تابلوها و علائم ترافیکی،در حوزه ساختمانی،مبلمان و دکوراسیون ،پیچ ومهره ،سیم و فنس ها به کارمی رود.

مرکز خرید ته پاتیل فولاد عمده

مرکز خرید ته پاتیل فولاد عمده ته پاتیل، چون موادی از عیار آهن خالص هستند ارزش اقتصادی آن ها بسیار بالا است. باعث رونق اقتصاد می شوند. همچنین این مواد قابلیت بازیافت را دارند.

صنایع فلزی از طریق بازیافت انواع ته پاتیل به حفظ محیط زیست کمک می کنند باعث افزایش بهره وری این صنایع هم می شود. ته پاتیل در صنایع مختلفی از قبیل : صنعت جوشکاری،ساخت سیمان پرتلند،ساخت میلگرد و… به کار می روند.

بازار خرید ته پاتیل فولاد به علت کارکردهای زیاد وانواع مختلف آن بسیار پر رونق می باشد. می توان در مرکز خرید ته پاتیل فولاد عمده انواع مختلف آن از قبیل پاتیل سر ریز،پاتیل کف ریز،پاتیل کم عیار،ته پاتیل کلوخه ای،ته پاتیل تی پات ،ته پاتیل ورقه ای و … با کیفیت و مرغوبیت بالا وقیمت مناسب خرید کرد.این ته پاتیل ها در عین اینکه در ظاهر بسیار شبیه هم هستند ولی باهم بسیار متفاوت می باشند و از نظر کارکرد باهم فرق می کنند.

خرید آن ها به روش مستقیم صورت می گیرد که به علت حذف واسطه ها ودلال ها ، قیمت ارزان تر ومناسب تری پیدا کرده است. در مرکز خرید این محصولات می توان به صورت جزئی و عمده ای خرید کرد.که با خرید عمده ای قیمت ارزان تر و به صرفه تر می شود. به صورت غیرحضوری واینترنتی هم می توانید خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما