پخش انواع تیر آهن ۱۴ سبک

پخش انواع تیر آهن ۱۴ سبک در بسیاری از کارخانجات فولاد انجام می گیرد.برای تهیه این محصول پر کاربرد در ساختمان سازی می توان به کارخانه و حتی مراکز پخش عمده آهن مراجعه کرد تا بتوان خریدی با اطمینان انجام داد.

در این مکان ها انواع تیرآهن از جمله تیرآهن ۱۴ سبک با بالاترین کیفیت موجود می باشد و در دسترس همه افراد متقاضی این مدل از تیرآهن می باشند.قبال ذکر است برای عرضه مستقیم این کالا می توان به مراکز پخش مراجعه کرد.

پخش انواع تیر آهن ۱۴ سبک

بارز ترین ویژگی های تیر آهن ۱۴

بارز ترین ویژگی های تیر آهن ۱۴ در این بحث بارزترین ویژگی های تیر آهن ۱۴ را نام می بریم، در ابتدا وزن تیرآهن بسیار مهم است هراندازه که وزن این کالا بیشتر باشد بالطبع کیفیت محثول مورد نظر افزایش می یابد بنابراین تیر آهن ۱۴ نسبت به تیر آهن ۱۲ مقاومتر و همینطور با کیفیت تر است.

تیر آهن ۱۴ در دو مدل سبک و استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود، کالای مورد نظر از دو بخش جان و بال تشکیل شده است. در بازار عرضه و تقاضا قیمت این کالا هر روز به دلایلی دچار تغییر و نوسان می گردد که می توان با مراجعه به سایت های تولید آهن قیمت دقیق و به روز کالا را بدست آورد.

هر اندازه که محصول مورد نظر ما طبق استاندارد ها ساخته شده باشد، کیفیت تیر آهن افزایش می یابد و متقاضیان این کالا در ساختمان سازی با خیالی آسوده کالا را تهیه و استفاده می نمایند.

در خرید تیرآهن به دلیلی که یک عنصر مهم در ساختمان سازی است باید بسیار نکته بین عمل کرد و نوع و کیفیت کالا قبل از خرید سنجیده شود و محصولی را تهیه کرد که از مواد اولیه و فولاد مرغوب بهره برده باشد.

صادر کننده تیر آهن ۱۴ سبک

صادر کننده تیر آهن ۱۴ سبک صادر کننده تیر آهن ۱۴ سبک در کشور و در کارخانه های زیادی این کار را انجام می دهند،کالای مورد نظر علاوه بر بازار های داخلی، به دیگر بازار ها در خارج از کشور هم صادر می شود، بدین منظور باید مواردی را در نطر گرفت و رعایت کرد.

برای صادرات تیر آهن باید کالایی را که بدین منظور ساخته شده بسیار با کیفیت باشد و طبق استاندارد های جهانی در ساختمان سازی توبید شده باشد تا بازار های جهانی از کیفیت، دوام، مقاومت این کالا در صنعت ساختمان سازی رضایت کافی داشته باشند.

برای صادرات باید محصولی را انتخاب کرد که از لحاظ ظاهری مناسب باشد و هیچ‌گونه خوردگی و یا رنگ پریدگی نداشته باشد. بعد از رعایت این موارد باید کالا طبق اصول وزن کشی و سپس قیمت گذاری و به فروش برسد تا صادرات خوبی به انجام برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما