پخش انواع سنگ آهن گندله

مواد اولیه اصلی برای تولید سنگ آهن گندله است که به عنوان کنسانتره استفاده می شود. کنسانتره محصول تصفیه آهن و حذف ناخالصی ها از مواد معدنی آهن است که با خرد شدن و نرم شدن بوجود می آید. در گندله سازی، خرد شدن کنسانتره معمولاً کافی نیست و باید دوباره نرم شود، احیا مستقیم انجام شود. گندله مورد استفاده در کوره بلند باید بزرگتر و از استحکام بالاتری برخوردار باشد که این به اندازه کوره بلند نیز بستگی دارد.

پخش انواع سنگ آهن گندله

نکات کلیدی در انتخاب سنگ آهن عیار بالا

نکات کلیدی در انتخاب سنگ آهن عیار بالا میزان عیار آهن و کاربردها و روشهای مختلف تولید آهن متفاوت است. عیار آهن در سنگ معدن یکی از مهمترین عوامل برای ارزیابی و کاربرد سنگ معدن است. در روش سنتی، حداقل میزان آهن برای استفاده در کوره بلند 40 درصد است. بدیهی است که راندمان تولید کوره های بلند بستگی به عیار آهن دارد و هرچه عیار آهن بالاتر باشد، ظرفیت تولید کوره بیشتر است و کار کوره اقتصادی تر است.

حداکثر عیار آهن برای استفاده در کوره های بلند به 62 تا 63 درصد محدود می شود و اگر عیار از این حد بیشتر شود، به دلیل کاهش وزن سرباره، تعادل بین بار و سرباره در کوره و کوره برقرار نمی شود. چدن درون کوره بلند خراب می شود و چدن حاصل از آن کیفیت خوبی نخواهد داشت. در کاهش مستقیم، حداقل عیار سنگ آهن برای تولید گندله تقریباً 67 است.

کاهش عیار آهن باعث افزایش سرباره در کوره قوس الکتریکی و افزایش مصرف برق می شود و عملکرد کوره قوس الکتریکی را غیر اقتصادی می کند. از آنجا که سنگ آهن مورد استفاده برای گندله و احیای مستقیم باید عاری از عناصر نامطلوب باشد و برای این مورد قبلاً معدنی شده است، بنابراین کیفیت آهن خوب است و نیازی به افزایش میزان سرباره کوره برای تصفیه نیست.

عرضه کننده سنگ آهن گندله

عرضه کننده سنگ آهن گندله عرضه سنگ آهن در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌شود که خریداران می‌توانند سنگ آهن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند برای خرید سنگ آهن عیار بالا به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید، زیرا که در این مرکز به دلیل حذف واسطه و فروش مستقیم، با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار و کیفیت عالی به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

خریداران سنگ آهن به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز درارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید آن نمایند. فروش سنگ آهن در بازار داخلی و خارجی از رونق خوبی برخوردار است و بازرگانان بسیاری در زمینه واردات و صادرات در آن فعالیت می‌کنند و فروش آن به صورت گسترده‌ای در داخل ایران و خارج از مرزهای ایران انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما