پخش خرسک فولاد با قیمت مناسب

سنگ آهن ماده اولیه برای تولید تمام تجهیزات فلزی است و پس از تولید ضایعاتی سخت و محکم به نام خرسک فولاد دارد. در این مواد ضایعاتی درصد خلوص آهن بسیار بالا بوده و به همین دلیل استحکام و دوام زیادی دارند و در صنعت فولاد سازی با تراش دادن و ذوب کردن به فلزات مختلفی تبدیل می شوند. تولید این محصولات طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است و توانسته به صنعت خدمت بزرگی کند. پخش خرسک های ریز و درشت با قیمت مناسب به سراسر کشور باعث شده تا به آسانی در دسترس قرار بگیرد. 

پخش خرسک فولاد با قیمت مناسب

خرسک فولاد و ویژگی های آن

خرسک فولاد و ویژگی های آن از ویژگی خرسک فولاد می توان به وزن سنگین به دلیل دارا بودن آهن فراوان و همچنین قابلیت تراش و ساب پذیری اشاره کرد که به راحتی تمیز شده و در دسترس صنایع فولاد سازی قرار می گیرد. رنگ این مواد تیره بوده و در زمان ذوب شدن تمام ویژگی خود را به خوبی حفظ می کنند. این مواد فولادی پس از ذوب قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و می توان  آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد. 

این قطعات درشت هستند و نیاز به تمیز کاری دارند تا دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. برای جدا کردن آنها از مناطق ذوب سنگ آهن از پیگور استفاده می شود چون درجه سختی بالایی دارند. این خرسک از سه نوع کوره القایی، کوره بلند و قوس الکتریکی استخراج می شود که هر کدام ویژگی متفاوتی دارند و درجه سختی و کیفیت آنها متفاوت است. 

نکاتی مهم در خرید خرسک فولاد

نکاتی مهم در خرید خرسک فولاد هنگام خرید خرسک فولاد باید نکات مهمی چون کیفیت و درصد خلوص آهن و وزن و نوع و همچنین میزان تمیز بودن آن را مد نظر گرفت. هد چه سطح کیفی بالاتر باشد کارایی و دوام بیشتری دارد و در نتیجه نرخ بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد. تمیز شدن این مواد به صنعت فولاد کمک می کند تا با ذوب کردن آنها فلزاتی سخت و محکم تولید کند. 

توجه به وزن اهمیت زیادی دارد چون هر چه میزان آهن موجود در آن بیشتر باشد مسلما وزن بالاتری دارد و خالص تر است و پس از ساخت استحکام و دوام بیشتری هم دارد. خرسک فولاد در زمان تمیز شدن و تراش خوردن قابلیت های زیادی دارد. هر چه سایز آن درشت تر باشد کارایی آن گسترده تر می شود. 

قیمت از دیگر نکاتی است که در کنار کیفیت اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با خرید اینترنتی این محصول را با کمترین هزینه تهیه کنید که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما