پخش نرمه گندله آهن با قیمت مناسب

در حال حاضر، درخواست و تقاضا برای انواع نرمه گندله افزایش یافته است. به علت افزایش تقاضا و درخواست، تعداد فروشگاه ها مراکز پخش نرمه گندله آهن نیز افزایش یافته است. هر کدام از این فروشگاه ها محولات خود را با یک قیمت خاص به فروش می رسانند. در مطلب امروز، اطلاعات جالبی را در مورد نرمه گندله آهن، خرید نرمه گندله آهن و ویژگی نرمه گندله آهن برای شما آماده کرده ایم. پس در ادامه با ما و این مطلب جالب همراه باشید. 

پخش نرمه گندله آهن با قیمت مناسب

نرمه گندله آهن و ویژگی های آن

نرمه گندله آهن و ویژگی های آن نرمه گندله آهن، یا نرمه سنگ آهن، با ابعاد 54 میکرون به همراه آب و مواد افزودنی همچون هیدروکسید کلسیوم یا آهک، شیر آهک، بتونیت و سhیر اجسام چسبی همچون نشاسته یا سیمان مخلوط شده و توسط دستگاهی که برای ساختن گندله طراحی شده است چرخانده می شود. این محصول بسته به نوع و مواد داخل آن، کاربرد هایی دارد. این محصول به طور معمول قهوه ای رنگ بوده و به شکل دایره موجود می باشد.

ممکن است که گاهی اوقات رنگ آن مشکی و یا کرمی رنگ نیز باشد. اندازه های مختلفی از این محصول موجود است که در بالا دو سایز رایج و معمول از این محصول را برای شما بازگو کردیم. همچنین باید بدانید که معمولا گندله آهن هایی که رنگ قهوه ای دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

 این محصول برای بهبود روش سنتی تولید آهن، در کوره های آهن پزی به کار می رود.

نکاتی مهم در خرید نرمه گندله آهن

نکاتی مهم در خرید نرمه گندله آهن اگر شما قصد خرید انواع گندله آهن را دارید، باید نکاتی خاص و ظریف را بدانید تا بتوانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید. اولین فاکتور مهم، کیفیت نهایی محصول می باشد. شما باید مطمئن شوید که محصولی که قصد خرید آن را دارید بهترین کیفیت در کنار کمترین و به صرفه ترین قیمت ممکن را دارد. شما می توانید آن را به طور کامل آنالیز و بررسی کنید تا از این بابت مطمئن شوید.

اگر شما راهی مناسب برای اطمینان پیدا کردن از کیفیت گندله آهن سراغ ندارید، بهتر است که از یک فروشگاه خوب و مناسب خرید کنید که بهترین کیفیت گندله آهن را به شما بفروشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه های آنلاین به خصوص فروشگاه اینترنتی ما می باشد. ما تمامی محصولات خود را از برترین تولید کنندگان تامین کرده و به فروش می رسانیم. به همین علت شما می توانید مطمئن باشید که کیفیت نهایی محصولات ما در بالا ترین حد ممکن می باشند. علت قیمت پایین محصولات ما، حذف واسطه و دلال ها می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما