پخش کننده آهن اسفنجی اردکان

آهن اسفنجی اردکان، یکی از محصولات تولید شده توسط کارخانه تولید این نوع از آهن است که، در زمینه تولید این‌محصول با کیفیتی بسیار مطلوب موفق بوده است و توانسته است محصول خوبی را به بازار عرضه کند تا در جایگاه پخش کنندگان اصلی قرار گیرد.

خریداران آهن اسفنجی، می توانند با مراجعه به این‌واحد تولیدی مقدار آهن اسفنجی مورد نیاز خود را به عنوان ماده اولیه خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

پخش کننده آهن اسفنجی اردکان

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی خالص

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی خالص
آهن اسفنجی خالص، توسط دستگاه های مخصوص از ترکیب گاز و گنداله در کوره به وجود می آید که به دلیل محیا بودن‌ مواد تشکیل دهنده آهن اسفنجی، به فراوانی در کشور تولید می گردد و در اختیار کارخانه های آلیاژ سازی قرار می گیرد. آهن اسفنجی نکات و خصوصیات خاصی دارد که عبارتند از:

  • درصد ناخالصی در آن بسیار پایین است.
  • کاربرد بسیار فراوانی در آلیاژ سازی دارد.
  • تولید آن مقرون به صرفه است.
  • جایگزین بسیار مناسبی بجای آهن های اسقاطی است.
  • به راحتی در دسترس است.
  • حمل آن بسیار راحت است.
  • در شرکت های ذوب آهن به فراوانی مورد استفادا قرار می گیرد.
  • کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • و…

از آنجایی که آهن اسفنجی خالص از تولیدات داخلی محسوب می شود و تقریبا تمامی ذوب آهن ها و آلیاژ سازی ها از کیفیت آن‌اطلاعات و آگاهی لازم را دارند، بسیار پرکاربرد است.

این‌محصول چون‌ناخالصی بسیار کمی دارد برای تولید هر محصول و آلیاژی که مورد استفاده قرار بگیرد، مواد زاید و پرتی نخواهد داشت، از این رو در بین تولیدکنندگان گزینه بسیار مناسب و بهترین ماده اولیه است که می توانند از آن استفاده کنند و همچنین چون‌میزان تولید آن در کشور نامحدود است آسودگی خاطر بابت به راحتی در دسترس قرار گرفتنش را نیز دارند.

قیمت کلی آهن اسفنجی اردکان

قیمت کلی آهن اسفنجی اردکان

قیمت آهن اسفنجی، توسط صنف مربوطه طوری تعیین گردیده است‌که تولیدکنندگان‌ از نظر مالی راضی باشند و به سوددهی راضی کننده ای برسند و مصرف کنندگان که خریداران نیز هستند،‌ هزینه ای که بخاطر آن پرداخت می کنند برایشان بسیار مقرون به صرفه باشد و بالاترین کارایی را با توجه به هزینه ای که پرداخت کرده اند به دست اورند.

اقدام به خرید مستقیم از کارخانه های تولید آهن اسفنجی برای صنعت گر بسیار مناسب تر است، زیرا به قیمت کارخانه محصول مورد نظر را خریداری می کنند که بسیار ارزان تر و پایین تر از قیمت رایج بازار است و در این روش واسطه گری ها و هزینه اضافی حذف گردیده است.

افراد برای اینکه آهن اسفنجی را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت رایج خریداری کنند،‌ می توانند به وبسایت فروش آنلاین که توسط کارخانه تولیدی طراحی کرده است مراجعه کنند و این‌ محصول را به قیمتی بسیار کمتر از قیمت رایج بازار خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما