پخش کننده لوله فولادی استیل

لوله فولادی محصولی از فولاد ضد زنگ است. مهمترین ویژگی این فولاد مقاومت بالای آن در برابر اکسیداسیون و خوردگی است. قیمت لوله های فولادی در زمینه های مختلف مانند داروخانه ، صنایع غذایی و دکوراسیون داخلی ساختمان مثر است. به طور کلی ، آلیاژهای فولاد ضد زنگ به دلیل استفاده از عناصر گران قیمت نیکل و کروم و روشهای ساخت سخت تر ، گرانتر از فولادهای کربنی ساده هستند. علاوه بر این ، قیمت لوله های فولادی بستگی به عوامل زیادی مانند کیفیت آلیاژ محصول ، بدون درز یا بدون درز ، نوع لوله ، روش تولید و کاربرد آن دارد. از این رو شرکت ما پخش کننده لوله فولادی استیل به سراسر کشور می باشد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

پخش کننده لوله فولادی استیل

نکاتی در خصوص لوله فولادی انتقال آب

نکاتی در خصوص لوله فولادی انتقال آب لوله فولادی انتقال آب صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع لوله های فولادی است. این محصول به طور کلی در نوع بدون درز تولید می شود ، بنابراین قیمت لوله های فولادی صنعتی بالاتر از لوله های فولادی بدون درز است. این محصول را می توان بر اساس درجه آلیاژ نیز تقسیم بندی کرد. بر این اساس ، لوله های فولادی صنعتی را می توان به دو گروه ، آلیاژهای متداول 304 و 316 تقسیم کرد.

محصولات فولادی از خانواده آلیاژهای فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و در بازار به عنوان فولاد ضد زنگ یا به طور خلاصه فولاد شناخته می شوند. ویژگی اصلی این محصول محصول مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی ، زنگ زدگی و اکسیداسیون است.

برای تولید این محصولات از شمش فولادی با آلیاژ مشخص استفاده می شود. بنابراین ، قیمت لوله های فولادی صنعتی تا حدودی به قیمت شمش فولاد فولادی بستگی دارد. به منظور افزایش شکل پذیری این شمش ها ، ابتدا پیش گرمایش انجام می شود.

شمش های فولادی معمولاً دارای سطح مقطع مستطیلی هستند ، بنابراین در ابتدای خط تولید ، سطح مقطع به کمک غلطک های فشار قوی گرد می شود. پس از ایجاد این بخش گرد ، باید یک سوراخ در وسط آن ایجاد کرد. این سوراخ آغاز تولید لوله بدون درز ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا فولاد است.

این استوانه های فولادی با فشار بالا با چرخش مداوم و اعمال فشار ضخامت گوشت لوله فولادی را کاهش می دهد. در همان زمان ، طول آن افزایش می یابد. این روند تا رسیدن به ابعاد مورد نظر ادامه می یابد. به این ترتیب لوله های فولادی صنعتی تولید می شود.

با توجه به کاربردهای مختلف محصولات مختلف فولاد ضد زنگ در صنایع غذایی و دارویی ، دسته ای به نام لوله های فولادی برای صنایع غذایی وجود دارد. با توجه به نیاز به رعایت استانداردهای بهداشتی بالا در صنایع غذایی و دارویی ، تجهیزات مختلفی باید در دسته فولاد ضد زنگ ارائه شود.

قیمت کلی لوله فولادی استیل

قیمت کلی لوله فولادی استیل لوله های فولادی صنایع غذایی عموماً از نوع لوله های جوش داده شده تولید می شوند. به همین دلیل ، مواد اولیه مورد استفاده در تولید این لوله ها ورق فولادی در آلیاژ مورد نظر است. قیمت لوله های فولادی برای صنایع غذایی با قیمت ورق های فولادی تعیین می شود. از این لوله ها برای انتقال مواد مایع لازم استفاده می شود. بنابراین ، مقاومت در برابر خوردگی مهمتر از خواص مکانیکی است و می توان از لوله های بدون درز استفاده کرد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت لوله فولادی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما