کارخانه تولید بریکت سرد آهن

کارخانه تولید بریکت سرد آهن از بهترین مواد اولیه برای تولید این بریکت های درجه یک و مرغوب استفاده کرده و در نتیجه محصولی عالی و مناسب با قیمتی ارزان و عالی را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده و مشتری هم از کیفیت آن ها رضایت بسیار زیادی داشته و خرید خود را افزایش می‌دهد.

کارخانه تولید بریکت سرد آهن

توضیحاتی درباره بریکت سرد آهن

توضیحاتی درباره بریکت سرد آهن بریکت های سرد آهن یا گلوله های کامپوزیتی متشکل از سنگ آهن، کربن و یک ماده چسباننده منبع آهن احیا شده مستقیم (DRI) هستند. در استفاده از بریکت های سرد آهنی درجه یک، مقاومت بالا برای به حداقل رساندن خرابی بریکت باید اقدامات مهمی در کارخانه صورت بگیرد، استفاده از زغال چوب به عنوان منبع کربن، به جای زغال سنگ، راهی برای ورود کربن تجدید پذیر به فرآیند آهن سازی فراهم می کند. 

بریکت کامپوزیت با سنگ آهن هماتیت استرالیایی، ذغال فرار کم و نشاسته 2٪ به عنوان چسب ساخته شد. نسبت توده کربن به آهن بین 0.18 و 0.26 متفاوت بود. بریکت های سرد به دمای 1300 یا 1350 درجه سانتی گراد گرم می شوند که مدت زمان آن از 3 تا 15 دقیقه متفاوت است. پس از گرم شدن، بریکت ها از نظر مقاومت فشاری ، چگالی و درجه فلزسازی آهن مورد آزمایش قرار گرفتند.  هدف از کار تعیین خصوصیات اصلی تشکیل دهنده قالب ها در هنگام گرم شدن و کاهش بود.  بریکت سبز خشک ، ساخته شده با یک چسب نشاسته ، بسیار قوی یافت شد و برای تولید تحت فشار به نیروی حداقل 3800 N نیاز داشت. 

پس از گرم شدن به مدت 3 دقیقه ، قالب ها قبل از بازیافت قدرت در زمان های گرم شدن طولانی تر از 10 و 15 دقیقه ، به سرعت قدرت خود را از دست دادند.  افزایش نسبت C / Fe در مخلوط بریکت باعث کاهش قدرت و چگالی ، و افزایش فلز آهن بریکت های گرم شده می شود.  قدرت بریکت نیز با افزایش زمان از 10 به 15 دقیقه و دمای حرارت از 1300 به 1350 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.  این مشاهدات را می توان از نظر فاصله بین ذرات اکسید آهن در مخلوط بریکت توضیح داد.  در نسبتهای کم C / Fe ، ذرات اکسید آهن نسبتاً بهم نزدیک می شوند که توسعه شبکه سرباره متصل را تسهیل می کند که به عنوان یک چسب عمل می کند و قدرت بریکت را افزایش می دهد.

فروش انواع بریکت سرد آهن

فروش انواع بریکت سرد آهن فروش بریکت سرد آهن در سایت‌ها و نمایندگی‌های معتبر ما در تمامی شهرها و کل کشور امکان پذیر بوده و شما می توانید بهترین بریکت سردآهن را با قیمتی مناسب و عالی خریداری کرده و از استفاده کردن از آنها لذت کافی و رضایت کافی را ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما