کارخانه تولید شمش فولاد خوزستان در کشور

شمش فولاد خوزستان از نمونه مواد اولیه جهت تولید آهن آلات است که از خلوص و عیار بالا و کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و نظر مشتریان زیادی را در سراسر کشور به خود جلب نموده و خریداران زیادی در سراسر کشور در بین صنایع ذوب آهن دارد. کارخانه تولید کننده آن نیز در خوزستان با ارتباطی که با مشتریان خود دارد نیاز بخش بزرگی از بازارهای داخلی را رفع می کند.

کارخانه تولید شمش فولاد خوزستان در کشور

همه چیز درباره شمش فولاد خوزستان درجه یک

همه چیز درباره شمش فولاد خوزستان درجه یک شمش فولاد خوزستان از باکیفیت ترین شمش در بازار است که درجه یک بوده و بسیار منحصر به فرد است چون از خلوص بالایی برخوردار می باشد و دارای سه نوع بیلت، اسلب و بلوم می باشد که به ذکر مشخصات آن می پردازیم:

  • شمش بیلت یا شمشال: از فرآوردهای میانی در فرایند تولید فولاد بوده که طول بیشتری دارد که سطح مقطع آن مربع یا دایره با عرض کمتر از ۱۵ سانتیمتر است.
  • شمش اسلب یا تختال: دارای شکل مستطیل بوده که ماده اولیه ورق فولاد می باشد.
  • شمش بلوم یا شمشه: شبیه بیلت بوده و برای ساخت ریل، ناودانی، سپری، تیرآهن و … مورد استفاده قرار می گیرد و دارای عرض بیش از ۱۵ سانتیمتر و سطح مقطعی کمتر از ۲۳۰ سانتیمتر است.

شمش بلوم دارای چگالی بیشتری بوده و یشتر در مصارف صنعتی و در تولید انواع میلگرد صنعتی استفاده شده و به طور کلی برای تولید انواع تیر آهن، نبشی و میلگرد و سایر آهن آلات از این محصول استفاده می شود که شمش نیز از سنگ آهن استخراج شده از معادن مختلف تولید شده است.

پخش شمش فولاد خوزستان به صورت مستقیم

پخش شمش فولاد خوزستان به صورت مستقیم پخش شمش فولاد خوزستان به صورت مستقیم از تولید کننده آن انجام می شود و بدون واسطه در سراسر کشور به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. تولید کننده با تحهیزات پیشرفته و بروزی که در اختیار دارد و با بهره گیری از متخصصین خود به تولید این محصول مطابق با استانداردهای روز می پردازد. 

شمش فولاد خوزستان درجه یک بسته به چگونگی خرید دارای قیمت های مختلفی است و ارزانترین راه دستیابی به این شمش خرید از مراکز عرضه کننده بدون واسطه است و خرید عمده آن نیز از خرده ارزانتر می باشد که بسته به نوع شمش مانند اسلب، بیلت و بلوم قیمت های این محصول متفاوت می باشد.

خوزستان دارای معادن سنگ آهن بسیار زیادی است که انواع سنگ از این معادن استخراج شده و طی فرایندی در کارخانجات به کنسانتره و گندله تبدیل می شود و بعد از آن این محصول نیز در کارخانجات به انواع شمش فولاد فرآوری خواهد شده و این شمش ها در کارخانجات ذوب آهن به دیگر مواد جهت تولید آهن آلات بکار می روند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما