کارخانه تولید گندله آهن سیرجان

کارخانه تولید گندله آهن سیرجان با افزایش ظرفیت تولید سالانه این محصول، مزیت های بسیار به خصوصی در صرفه ‌جویی هزینه ‌ها ایجاد نموده است.  گندله آهن سیرجان به عنوان مطمئن ترین محصول در واحد های تولید فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول هم به صورت مستقیم در کوره های بلند مورد استفاده واقع می شود و هم بعد از احیای مستقیم در کوره های قوس و القایی با هدف شمش زنی مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید گندله آهن سیرجان

ظرفیت تولید گندله آهن در کشور

ظرفیت تولید گندله آهن در کشور گندله آهن جزو مهم ترین ملزومات در صنعت فولاد سازی به شمار می ‌آید که تولید بیش از حد آن، می‌ تواند در کاهش هزینه ‌های مصرفی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در راستای این اهمیت در سال ‌های اخیر طرح‌ های در توسعه معدن و صنایع معدنی مورد توجه قرار گرفته اند که باعث افزایش ظرفیت تولیدی در حوزه گندله آهن شده است و سالانه با اجرای این طرح ها حدود ۲۸ میلیون تن گندله به ظرفیت تولید کشور اضافه شده است.

افزایش ظرفیت تولید گندله آهن در کشور در سال های اخیر از نظر اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد و این محصول علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های صادراتی نیز معرفی می گردد که می تواند ارز آوری خوبی به داخل کشور انجام دهد.

گندله سنگ آهن از آن جهت ارزش اقتصادی به خود می ‌گیرد که یک محصول تولید شده میانی و حلقه واسط بین معادن سنگ آهن و واحد های فولاد سازی است. به نوعی که این محصول هم می تواند به صورت مستقیم در کوره های بلند مورد استفاده قرار بگیرد و هم بعد از احیای مستقیم در کوره های القایی و قوسی قابل استفاده می باشد.

قیمت روز گندله آهن سیرجان

قیمت روز گندله آهن سیرجان قیمت روز گنله سنگ آهن سیرجان بر اساس یکسری شاخص ‌های جهانی مشخص می گردد. گندله سنگ آهن جزو تولیدات بسیار ویژه و کاهش دهنده هزینه های اقتصادی است که تولید آن در معدود مکان ‌هایی در ایران انجام می‌ پذیرد. سیرجان به عنوان مهمترین معدن در زمینه تولید این محصول در حال فعالیت است که می ‌تواند یک محل مطمئن و تضمین شده برای تامین مواد اولیه مجتمع های تولید کننده فولاد باشد.

کنسانتره آهن سیرجان از عیار بالایی برخوردار است و درصد عناصر ناخالصی نظیر فسفر در آن بسیار کم و در حدود صفر درصد می باشد و این نشان دهنده اقتصادی بودن این محصول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت روز گندم گندله آهن سیرجان و نحوه فروش این محصول با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی لازم را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهیم. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما