توزیع کننده گندله آهن اسفنجی در تهران

گندله اسفنجی یکی از مشتقات فولاد و آلیاژهای آهنی به شمار می‌آید که به دلیل میزان به نسبت قابل توجه آهنی که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. گندله آهن اسفنجی یکی از بهترین محصولات برای احیای آهن به صورت مستقیم است و لذا همین موضوع سبب شده است که شرکت‌های معتبر بزرگ و کوچکی که در زمینه فولاد و آلیاژهای آن فعالیت می‌کنند به دنبال روشی برای خرید گندله آهن اسفنجی در تهران و همچنین دیگر نقاط کشور باشند تا بتوانند این محصولات را با کیفیتی عالی تهیه کنند. 

توزیع کننده گندله آهن اسفنجی در تهران

جدید ترین گندله آهن اسفنجی تولیدی در کشور

جدید ترین گندله آهن اسفنجی تولیدی در کشور آهن اسفنجی یک نوع آهن است که از طریق فرآیند احیای مستقیم سنگ آهن به دست می‌آید. این محصولات در یک عملیات دقیق و بدون واسطه اکسیژن خود را از دست می‌دهند و پس از آن میزان عنصر آهن آن‌ها یا به اصطلاح عیار این محصولات به شصت و هفت درصد می‌رسد و حاصلی که به دست می‌آید آهن اسفنجی است که آن را با نام گندله متخلخل هم می‌شناسند. 

البته لازم به ذکر است که آهن اسفنجی خود به عنوان محصول نهایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و اصولاً پس از تولید گندله متخلخل، این محصولات ذوب و سپس احیا می‌شوند و پس از آن تحت ریخته گری قرار می‌گیرند و به شکل‌های مختلفی از جمله اسلب، بیلت یا همان شمش و میلگرد در می‌آیند. 

فرآیند تولید این نوع از آهن‌ها از سنگ آهن به دو روش استفاده از زغال سنگ و همچنین روش گازی صورت می‌گیرد. معمولا در کشور ما به دلیل وجود منابع گازی زیاد از احیای سنگ آهن به روش گازی برای تولید گندله آهن اسفنجی استفاده می‌شود. 

در کشور ما فرآیند استفاده از آهن اسفنجی تقریبا نزدیک به ده سال و از سال ۸۹ است که شروع شده و این محصولات را در کوره‌های القایی استفاده کردند که نتیجه خوبی نداشت اما کم کم شرایط برای استفاده از این محصولات رواج بیشتری پیدا کرد و امروزه به جای استفاده از آهن قراضه و انواع گوناگون ضایعات آهنی از این مواد استفاده می‌شود. 

بزرگترین واحد خرید گندله آهن اسفنجی

بزرگترین واحد خرید گندله آهن اسفنجی روش‌های مختلفی برای خرید گندله آهن اسفنجی در کشور وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خرید از طریق مراکز فیزیکی عرضه کننده این مواد
  • خرید تلفنی این محصولات
  • خرید اینترنتی این محصولات صنعتی
  • خرید از نمایندگی‌های فروش

در این بین خرید اینترنتی به دلیل عرضه بدون واسطه و عدم نیاز به مراجعه حضوری موجب کاهش قیمت تمام شده محصولات برای خریداران می‌شود و روشی مقرون به صرفه‌تر است.

خرید اینترنتی این محصولات را می‌توانید از طریق همین سایت انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما