خرید سنگ آهن هماتیت 62 درصد دانه بندی شده

خرید سنگ آهن هماتیت دانه بندی شده توسط کارخانه داران مجهز به کوره بلند و کنورتور انجام می گیرد. سنگ آهن هماتیت 62 درصد به عنوان سنگ آهن پر عیار مورد عرضه قرار می گیرد. عیار مشخص شده در خرید سنگ آهن هماتیت جهت صادرات اغلب در محدوده 54 الی 62 درصد می باشد.

حین خرید سنگ آهن هماتیت و استعلام قیم آن نیاز است خریدار عیار درخواستی خود را مشخص نماید. اعلام قیمت خرید سنگ آهن همواره همراه با مشخص نمودن درصد عیار آن امکان پذیر است. محدوده ای که برای درصد آهن و عیار آن اعلام می گردد اغلب در بازه بین 54 الی 62 درصد می باشد. در صادرات سنگ آهن نیز این بازه از عیار در جدول موجودی صادرکنندگان لیست می شود.

قیمت روز سنگ آهن سنگ آهن 62 درصد به عنوان محصول پر عیار عرضه می شود. بالاترین قیمت سنگ آهن متعلق به این عیار از سنگ و برای کانی مگنتیت است. در جایگاه بعدی قیمت خرید سنگ آهن هماتیت 62 درصد قرار دارد.

البته احتمال نوسان قیمت برای هر محصولی با تغییر شرایط بازار آن کالا امری بدیهی است. در خصوص قیمت سنگ آهن نیز ما به دفعات شاهد تغییر آن در طول هر سال هستیم. البته نکته ای که در خصوص نوسان قیمت سنگ آهن وجود دارد، مربوط به میزان نوسان برای عیارهای مختتلف آن است. بسته به قاضای بازار که برای کدام عیار تماسل خرید بیشتر است و یا کمتر، قیمت سنگ آهن تحت تاثیر قرار گرفته و دچار نوسان می شود.

جهت استعلام قیمت روز سنگ آهن و خرید آن می توانید از راه های ارتباطی درج شده در زیر استفاده نمایید. چنانچه قصد خرید سنگ آهن جهت صادرات را دارید امورات گمرکی توسط شرکت انجام می گیرد. تحویل fob بندرعباس یا چابهار و یا cfr کشورهای چین و امارات پذیرفه می شود.

فروش سنگ آهن هماتیت معمولا در فروشگاه های مربوط به خرید و فروش این مصالح و اقلام صورت می گیرد و شما می توانید با پرس وجو و مراجعه به این مراکز محصول مورد نظر خورد را پس از ارزیابی خریداری نمایید. نمایشگاه های مختلف که در استان ها برگزار می شود و مربوط سنگ ها و مصالح می باشد هم می تواند یکی از مکان های باشد که شما بتوانید در آن این سنگ را پیدا کنید. البته این گونه سنگ ها خریداران خاص خود را دارد و هر کسی در پی خرید آن نمی باشد. سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر هم وجود دارد که مشتریان می توانند با مراجعه به آنها محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و بعد از تحقیق و ارزیابی محصول مورد نظر شان آن را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. با این کار در وقت و هزینه رفت و آمد هم صرفه جویی می کنند. خرید عمده ی این محصول باعث می شود که از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد و با قیمت مناسب تری سنگ آهن مورد نظر خود را بتوانید خریداری کنید.

خرید سنگ آهن هماتیت 62 درصد دانه بندی شده

بررسی وزن مخصوص سنگ آهن هماتیت

بررسی وزن مخصوص سنگ آهن هماتیت نسبت وزن یک فلز به حجم آن را وزن مخصوص فلز یا specific weight of metals می گویند. دقت نمایید که وزن مخصوص فلز با چگالی و جرم حجمی فلز متفاوت است، زیرا چگالی فلز، نسبت جرم فلز به حجم آن می باشد.

همانطور که گفته شد کانی های معدنی رایج سنگ آهن عبارتند از هماتیت و مگنتیت که میانگین عیار مطلوب آن در یک کانی آهن حدود 54 الی 62 درصد است. اما برای آنالیز درصد مگنتیت و هماتیت باید سنگ آهن خود را به آزمایشگاه دهید و نکته قابل توجه این است که آزمایشگاه ها در سرتاسر دنیا تنها میزان درصد آهن کل (Fe Total) و اکسید آهن دوظرفیتی را می دهند. در این صورت باید برای محاسبه میزان مگنتیت و یا هماتیت سنگ آهن با یک سری اصول اولیه آشنایی داشته باشید.

تفاوت سنگ آهن هماتیت و مگنتیت

تفاوت سنگ آهن هماتیت و مگنتیت

در ادامه به بررسی تفاوت سنگ آهن هماتیت و مگنتیت می پردازیم، این دو نوع کانی دو اختلاف مهم نسب به هم دارند:

1) خاصیت مغناطیسی سنگ آهن مگنتیت که در سمگ آهن هماتیت وجود ندارد. این خاصیت در مرحله پرعیارسازی بسیار مفید بوده و سبب کاهش هزینه های پرعیارسازی می شود. چراکه امکان پرعیارسازی سنگ اهن از طریق روش مغناطیسی که هزینه های کمتری نسبت به فلوتاسیون دارد، امکان پذیر است. این یک امتیاز و ارزش برای سنگ آهن مگنتیت می باشد.

2) قابلیت احیاء شدن: قابلیت احیاء شدن سنگ آهن مگنتیت در مقایسه با انواع دیگر کانی های آهن، کمترین مقدار می باشد. بنابراین به نظر می رسد باید این کانی به دیگر کانی ها نظیر هماتیت تبدیل شود تا قابلیت احیا پیدا کند. شاید در ابتدا برای خریدار سنگ آهن مگنتیت اینطور به نظر برسد که این مسئله یک نقطه ضعف برای سنگ آهن مگنتیت بوده و بنابراین ارزش و قیمت آن باید نسبت به هماتیت پایین تر باشد. ولی چرا اینگونه نیست؟ می خواهیم این موضوع را با تشریح ماهیت واکنش تبدیل سنگ آهن مگنتیت به هماتیت توضیح دهیم.

فرآیند اکسیداسیون مگنتیت به هماتیت که طی فرآیند و واکنش مخصوص به خود انجام می گیرد، یک واکنش به شدت گرمازا و مولد انرژی است و باعث ایجاد پيوند قوی بين ذرات می شود، این انرژی آزاد شده در محاسبه مقدار انرژی مورد نیاز در فرآیند ذوب و همچنین گندله سازی چنانچه هدف، تبدیل نمودن کنسانتره به گندله باشد، اهميت فراوانی دارد.

بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد سنگ آهن مگنتیت ارزشمندتر از سنگ آهن هماتیت است پس بدیهی است قیمت سنگ آهن مگنتیت نسبت به قیمت سنگ آهن هماتیت بیشتر باشد.

چرا سنگ آهن هماتیت 62 درصد؟

چرا سنگ آهن هماتیت 62 درصد؟ همانظور که پیش تر نیز توضیح داده شد سنگ معدن‌ هایی که آهن از آن استخراج می‌شود، بیشتر به‌صورت اکسیدهای آهن، مانند مگنتیت یا هماتیت است که بسته به محیط و شرایط میزانی ناخالصی دارد و طی فرایندهای مختلف باید میزان خلوص را به میزان مطلوب و مناسب رساند. به طور کلی برای افزایش بهره وری باید عیار آهن موجود در سنگ آهن با استفاده از روش های فرآوری تا حد امکان افزایش یابد. در مورد کانی های کم عیار باید در کارخانه فرآوری میزان آهن محتوی تا حد امکان افزایش و میزان مواد غیر مفید کاهش یابد. به این عملیات در اصطلاح پرعیارسازی سنگ آهن گفته می شود. به این ترتیب محصول خروجی کارخانه فرآوری به عنوان محصول ورودي کارخانه ذوب آهن و صنایع فولادسازي ارسال می شود. پس از استخراج سنگ آهن به منظور افزایش عیار آن و حذف ناخالصی های موجود، آن را فرآوری می کنند. به این ترتیب بر اساس نوع ماده معدنی و شرایط زمین شناسی، عملیات مختلفی همچون شستشو، جدایش ثقلی، جدایش مغناطیسی و فلوتاسیون مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق جدایش مغناطیسی و فلوتاسیون تا حدود زیادی از ناخالصی های فسفاتی و گوگردي حذف می شوند.

درصد بالای خرید سنگ آهن هماتیت اغلب مربوط به خلوص بین 54 الی 62 درصد می باشد که در این بین، سنگ آهن هماتیت 62 درصد به دلیل خلوص بالاتر برای استفاده در صنایع مربوطه، بسیار مطلوب است و تقاضای بیشتری داشته و قیمت بالاتری نیز دارد.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده سنگ آهن توانسته است از طرف بسیاری از کشورهای خارجی مورد تایید و رضایت قرار بگیرد به طوری که این محصول هم اکنون یکی از محصولات صادراتی و مرغوب به حساب می‌آید و روزانه مقدار بسیار زیادی تقاضا برای خرید آن وجود دارد بنابراین شما میتوانید به راحتی به این محصول اعتماد کنید چرا که یک محصول صادراتی و مرغوب است و توانست با این ارزش و قابلیت دست پیدا کند که مورد تقاضای بسیاری از کشورهای خارجی قرار بگیرد.

قیمت سنگ آهن هماتیت 62 درصد دانه بندی

قیمت سنگ آهن هماتیت 62 درصد دانه بندی عیار سنگ آهن هماتیت دانه بندی در محدوده 54 الی 62 درصد، در شاخص های تعیین قیمت اعلام می گردد. سنگ آهن هماتیت 62 درصد دانه بندی شده مطلوب است و در این قسمت از مطلب مورد بحث می خواهیم درباره قیمت سنگ آهن 62 درصد صحبت کنیم، به طور کلی سنگ آهن ایران در سه نوع کنسانتره آهن، گندله آهن و سنگ آهن دانه بندی شده مورد عرضه قرار می گیرد.

با توجه به افزایش میزان تقاضا و افزایش قیمت جهانی فولاد از یک سو و کاهش ذخایر پرعیار از سوی دیگر، تحقیقات زیادی در کشورهای مختلف بر روی فناوری های پیشرفته براي پرعیارسازی ذخایر کم عیار صورت گرفته و می گیرد و نوع و چگونگی انجام این عملیات در تعیین قیمت سنگ آهن دانه بندی موثر است.

برای خرید این محصول شما می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده است اقدام نمایید و سنگ آهن هماتیت را سفارش دهید در صورتی که امکان مراجعه حضوری و مستقیم برای شما مقدور و مهیا می باشد می توانید از نزدیک شاهد کیفیت و مرغوبیت این محصول باشید و در غیر این صورت تنها کافی است از طریق فضای مجازی دنبال کننده ما باشید و این محصول را سفارش دهید.

همانطور که می دانید از آنجایی که این محصول به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه وابستگی در اختیار شما قرار می گیرد لازم نیست که هیچگونه هزینه اضافی در قبال خرید محصول پرداخت نمایید همین حالا اقدام کنید و این محصول را سفارش دهید در صورت خرید عمده می توانید از تخفیف های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوید توجه داشته باشید که پس از خرید خدمات پس از فروش نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد که میتوانید از تمامی آنها استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما