خرید فرومولیبدن کم کربن شهربابک

فرومولیبدن یک آلیاژاست که اجزای آن آهن و مولیبدن است.فرومولیبدن آلیاژی سخت است که در بسیاری از فولادهای آلیاژی در عملیات حرارتی اضافه می شود.هنگام ترکیب فرومولیبدن با آهن سختی خود را افزایش و تقویت می کند.مولیبدن به تنهایی از خوردگی فولادهای زنگ نزن جلوگیری می کند.فرومولیبدن دارای طبقه بندی و دسته های زیادی است که پرکاربرد ترین آن ها مولیبدن خالص 60 درصد و 75 درصد است.فرومولیبدن شهربابک در این راستا سرآمد است. 

خرید فرومولیبدن کم کربن شهربابک

اطلاعاتی درباره فرومولیبدن کم کربن

اطلاعاتی درباره فرومولیبدن کم کربن همینطور که گفته شد فرومولیبدن یک آلیاژ,دارای ترکیبات مولیبدن و آهن است که کاربرد آن برای استفاده در آلیاژهای استحکام پایین و فولاد های زنگ نزن است.اضافه کردن فرومولیبدن به هر ماده ای سبب جوش پذیری و مقاومت در برابر سایش و خوردگی می شود.اساس طبقه بندی فرومولیبدن غلظت مولیبدن می باشد.که متداول ترین و پرکاربردی ترین آن دارای 60 تا 75 درصد مولیبدن هستند.

فرومولیبدن کم کربن همان آلیاژ دو ترکیبه (آهن و مولیبدن)است که در ترکیبات خود مقدار کمی کربن نیز وجود دارد.

کارکرد و خواص فرومولیبدن:

  1. باعث کاهش نرمی در دمای بالا می شود و در فولادهای مورد استفاده در دیگ بخار و مخازن تحت فشاراستفاده می شود.
  2. مقاوم در برابر خوردگی فولادهای ضد زنگ که همین خاصیت باعث تولید فولاد ضد زنگ با این مواد می شود.
  3. مولیبدن یکی از 5 فلز با نقطه ذوب بالا است همین امر سبب می شود ترکیب آن با هر آلیاژی سختی و استحکام پذیری را بالا ببرد و قابلیت جوش پذیری نیز بالا رود.
  4. بزرگترین کارکرد فرومولیبدن استفاده از آن در آلیاژ سازی آهنی است که برای ساخت ماشین آلات و تجهیزات آنها,لوله های پالایشگاه و ابزارهای نظامی کاربرد دارد
  5. فرومولیبدن در ساخت خودرو,کشتی,لکوموتیو و کامیون کاربرد دارد.
  6. فرومولیبدن در فولادهای ضدزنگ  و مقاوم در برابر حرارت مورد استفاده قرار میگیرد که کاربری آن برای موتورهای احتراق سوخت,مبدل های حرارتی,ژنراتور های برق ,تجهیزات پالایش نفت,پمپ,لوله توربین,پروانه کشتی می باشد.

تولید فرومولیبدن به چه شکل است؟

در ابتدا مولیبدن استخراج شده را تبدیل به اکسید مولیبدن می کنند سپس با اکسید آهن و آلمینیوم مخلوط و ترکیب می شود.ترکیب آن با آلمینیوم باعث احیای آن می شود و کاهش می یابد.پس از گذراندن تصفیه فرومولیبدن توسط ذوب پرتو الکترونی محصول نهایی بسته بندی می شود.این بسته بندی ها به صورت بشکه های فلزی برای حمل و نقل عرضه می شود.

مشاوره برای خرید فرومولیبدن شهربابک

مشاوره برای خرید فرومولیبدن شهربابک همین طور که گفتیم شهر بابک یکی از مراکز فروش و ساخت فرومولیبدن است.خرید فرومولیبدن شهربابک هزینه را برای ما پایین تر می آورد.این محصول از کشورهای دیگر نیز وارد کشور می شود و مسلما هزینه آن برای خرید بالاتر می رود.کیفیت و خالص بودن این محصول در قیمت نهایی تاثیر گذار است و بستگی به این دارد که ما این محصول را با چه خلوص و کیفیتی خریداری کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما