سفارش آهن اسفنجی دامغان با قیمتی ویژه

سفارش آهن اسفنجی دامغان با قیمتی ویژه را می توانید با خرید عمده به راحتی ارائه کنید. این نوع از محصول، کاربرد زیادی دارد و یکی از بهترین جایگزین های ضایعات آهن آلات می باشد. امروزه در صنایع گوناگونی از جمله فولاد، به شکل وفور از آن استفاده می نمایند. شرکت دامغان این نوع از کالا را با عیار بالا تولید می کند.

سفارش عمده آهن اسفنجی دامغان با کم شدن و کاهش یافتن هزینه ها برای خریداران همراه است، در خرید عمده توسط خریداران دیگر نیازی به هدر رفتن وقت، همچنین اتلاف انرژی و افزایش هزینه های حمل و نقل، رفت و آمد … بر روی نرخ محصول تا مدت زمان طولانی برای خرید مجدد نمی باشد، در نتیجه سبب صرفه جویی در سرمایه خریدار می شود. بهره بردن از گردش مالی و اقتصادی در این روش از مهمترین مزایایی است که می توان برای این نحوه از سفارش، در نظر گرفت.

سفارش آهن اسفنجی دامغان با قیمتی ویژه

آنچه باید از آهن اسفنجی دامغان بدانید

آنچه باید از آهن اسفنجی دامغان بدانید در این بخش می خواهیم آنچه باید از آهن اسفنجی دامغان بدانید را برای شما توضیح دهیم. باید گفت، شکل متخلخل این محصول، باعث شده که به اسفنجی مشهور شود. از عیار بسیار بالایی برخوردار می باشد و به دلیل به صرفه بودن، جای ضایعات را گرفته است.

آهن اسفنجی را عموماً از بازیافت کانی آهن طبیعی به دست می آورند و بدون این که نیازی به رسیدن دمای ذوب باشد، آن را فرآوری می کنند. در این نوع ساخت، گندله سنگ آهن که دارای عیارهایی بین 85 تا 95% می باشد، تولید می گردد که اهمیت زیادی امروزه دارد.

باید گفت، این آهن در فرآیند ریخته گری به اشکال گوناگونی تولید می شود که این سه شکل معروف هستند:

  • به شکل اسلب که تختال هم می گویند.
  • به شکل بیلت که مانند شمش است.
  • به شکل میلگرد

شما می توانید بهترین نوع آهن اسفنجی دامغان را با بالاترین عیار تهیه کرده و در اموری که نیاز دارید به کار ببرید. اما آیا از نرخ این محصول معلومات دارید؟ در پایین به این موضوع تفصیلاً پرداخته ایم.

تعریفی که می توان برای نوع اسفنجی آهن متذکر شد، به نرمه و خرد شده های سنگی به نام سنگ آهن، گفته می شود که پس از انجام فرایندهای مختلف بر روی آنها به روش های سنتی احیا می شوند و در چرخه تولید فرآورده های گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

عوامل موثر در قیمت آهن اسفنجی دامغان

عوامل موثر در قیمت آهن اسفنجی دامغان شاید بپرسید که عوامل موثر در قیمت آهن اسفنجی دامغان چیست؟ باید بگوییم که بارزترین مسئله، عیار محصول می باشد. هر چه به این موضوع بیشتر توجه داشته باشید، طبعاً می توانید یک آهن با کیفیت را به دست آورید. البته نرخ آن نیز بالاتر از سایر محصولات مشابه دیگر، است.

این که محصول به چه روشی تولید شده و یا این که به چه شکلی ارائه می گردد هم بی تاثیر در این حوزه نمی باشد. در کل، موضوع خرید و فروش هم روی نرخ های موثر است. برای مثال، خرید با حجم بالا، بی تردید، نرخ را کاهش می دهد. عموماً شرکت های بزرگ به این روش محصول خود را تهیه می کنند.

روی هم رفته، از آهن اسفنجی بیشتر صنایع فولاد در ریخته گری استفاده می نمایند. گفتنی است که در ساخت فولاد، 5% از این نوع آهن استفاده می شود.

در هر حال، اگر می خواهید که تازه ترین نرخ ها را جویا شوید و یا خرید را با بالاترین عیار انجام دهید، با فروشندگان این مجموعه تماس بگیرید.

تمامی هزینه های اعم از ثابت و متغیر که صرف تولید، توزیع و… نوع اسفنجی از آهن می شود از جمله عواملی موثر هستند که بر قیمت محصول اثر گذار می باشند. هر چه هزینه‌ ها بیشتر باشد، قیمت نوع اسفنجی از آهن به مراتب بالاتر است. از دیگر عوامل تعیین کننده و اثرگذار بر مشخص شدن نرخ این محصول قیمتی است که توسط مدیران و رقبا با توجه به سطح کیفی، جنس مواد بکار رفته در تولید و… ارائه می شود.

نرخ بهره و تورم، رکود و رونق طبق شرایط و نوسانات اقتصادی که امروزه بر بازار هستند، از دیگر عوامل موثر در تعیین این امر می باشند. زمانی که حجم فروش آهن مقاوم افزایش یابد هزینه هایی که صرف تولید می شود به مراتب کاهش می‌ یابد و تاثیر مستقیم بر نرخ آن دارد.

آیا میدانید آهن اسفنجی چیست؟

آیا میدانید آهن اسفنجی چیست؟ سوالی که ممکن است ذهن هر یک از شما عزیزان را به خود درگیر کند، آهن اسفنجی چیست؟ طی عملیاتی که به آن احیا شدن گفته می‌شود از سنگ آهن، آهن اسفنجی به دست می آید. مراحل انجام این فرایند به دو روش مختلف است که اولین روش، احیا شدن بی واسطه می باشد. در این مرحله، ذوب سنگ آهن اتفاق نمی افتاد و به همین دلیل اکسیژن آن به طور کامل حذف می شود. فراورده بدست آمده در این مقطع، به صورت گندله می باشد. با ریختن نوع اسفنجی آهن در صنعت فولاد سازی در قالب های ریخته گری می توان آن را به سه شکل مختلف شمشی، تختال و میلگردی تولید کرد.

موارد استفاده از آهن اسفنجی

موارد استفاده از آهن اسفنجی نوع اسفنجی آهن دارای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون می باشد. در ادامه مبحث به بررسی چند مورد از موارد مصرف محصول خواهیم پرداخت و امیدوار هستیم، مطالب برای شما عزیزان مفید و مثمر ثمر واقع شود.

  • در صنایع فولاد سازی، برای تولید انواع فولاد به اشکال مختلف مورد استفاده و کارایی قرار می گیرد.
  • دیگر موارد استفاده مهم از نوع اسفنجی این محصول می‌ توان به استفاده از آن به عنوان ضایعات اشاره کرد.
  • از آنجایی که جنس این محصول اسفنجی می باشد، به راحتی قابل شکل گیری است و در صنایع ریخته گری از آن استفاده های فراوانی می شود.
  • در فرآیندهای احیای انواع فراورده های مختلف نظیر ضایعات آهنی، زغال‌سنگ و… مورد استفاده و کارایی قرار می گیرد.

کاربرد و کارایی جنس اسفنجی از آهن در صنایع مختلف بسیار متفاوت می باشد و تعریف آن در مکان های مختلف با توجه به سطح کاربری آن مشخص می شود. این محصول دارای مشخصات بارزی می باشد که از جمله این مشخصات می توان به شکل ظاهری، شکل پذیری، مقاومت و… اشاره کرد. راحتی استفاده آن در صنایع مختلف از مهمترین مزیت های آهن دامغان اسفنجی می باشد. دارا بودن قیمت این نوع از آهن به همراه کیفیت مطلوب، از مهمترین اولویت هایی می باشد که سبب جلب توجه مشتریان شده است.

بررسی کلی آهن اسفنجی دامغان

بررسی کلی آهن اسفنجی دامغان توجه داشته باشید، استفاده از انواع اسفنجی آهن دامغان برای راه اندازی کردن کوره از هزینه پایین تری برخوردار می باشد. از دیگر مواردی که می‌ توان برای مزیت استفاده از نوع اسفنجی این محصول به آن اشاره کرد، بالاتر بودن عیار نوع اسفنجی نسبت به نوع خام می باشد. قابلیت استفاده کردن این نوع از محصول به صورت کلوخه گرم، از مزایا و کارآیی آن می باشد که سبب شده است نسبت به انواع دیگر، فروش بیشتری داشته باشد. پتانسیل آن نسبت به انواع خام در فرایندهای مختلف بیشتر است.

از اصلی ترین عامل های موفقیت جنس اسفنجی از آنها نسبت به انواع خام در بازار فروش، کیفیت بی نظیر و مزایای ذکر شده محصول در این مبحث و مباحث قبلی است. این محصول با دارا بودن ویژگی و مشخصه هایی نظیر قیمت مناسب، قابلیت شکل پذیری در صنعت ریخته گری و دیگر مزیت ها در صنایع دیگر و… موفق شده است در سطح بین المللی به موفقیت چشمگیری دست یابد و رضایت مشتریان را علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز به دست آورد.

از نیازهای متمرکز مشتریان هنگام خرید گندله اسفنج آهن، توجه و تأکید کردن بر سطح کیفی آن است. به عبارت دیگر، از خواسته های بسیار مهم مشتریان زمانی برآورده می شود که سطح کیفی گندله آهن درجه 1 باشد. خواسته ها برای متقاضیان متفاوت است و تنها چیزی که همه آنها هنگام انتخاب خواهانش هستند، داشتن کیفیت و قیمت مناسب است.

فروش آهن اسفنجی دامغان با قیمت استثنایی

فروش آهن اسفنجی دامغان با قیمت استثنایی ثبت کردن سفارش کلی و خرید عمده انواع اسفنجی از آهن در فروش مستقیم ‌‌‌‌‌این محصول از تولید کننده به علت حذف شدن و نبودن واسطه ها با کاهش قیمت و همچنین سود بیشتر برای متقاضیان خرید همراه است. عرضه کننده هنگام فروش آهن دامغان با ثبت سفارش کلی انواع متنوع از کیفیت های آن با تضمین سطح کیفی و جنس به کار رفته در تولید این نوع از محصول، اطمینان خاطر و اعتماد مشتریان را به دست می آورند و درجه 1 ترین و با کیفیت ترین جنس از آن را در اختیار تمامی خریداران عمده در سراسر کشور قرار می دهند. در فروش کلی، امکان تحویل درب مکان مورد نظر و طبق خواسته متقاضیان خرید امکان پذیر می باشد. مدت زمان انجام این امر، معمولاً ۳ الی ۴ روز کاری است.

فروشنده هنگام فروش آهن اسفنجی دامغان با عرضه آن به صورت عمده موفق شده است تا گام موثر و بسیار مفید را در جهت تأمین بازارهای مختلف داخلی و خارجی بردارد. او با عرضه با کیفیت ترین نوع از این آهن، آنها را به مشتریان ارائه می کند. قیمت این محصولات با توجه به هزینه های اصلی و جانبی مانند هزینه تولید، همچنین سطح کیفی، حمل و نقل و صادرات تعیین و مشخص می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما