سفارش شمش فولاد خوزستان با قیمتی ویژه

کارخانه شمش فولاد خوزستان یکی از بهترین و مرغوب ترین شمش ها را با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته و طبق استانداردهای لازم تولید و ارائه می کنند که علاوه بر عرضه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای مختلف نیز صادر می شود و با توجه به کیفیت بالای آن بسیاری از کشورهای اطراف متقاضی این محصول می باشند و انواع شمش فولاد ممتاز با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، روسیه و ترکیه صادر می شود که در کشورهای مقصد نیز فروش بسیار خوبی دارد.

سفارش شمش فولاد خوزستان با قیمتی ویژه

آنچه باید از شمش فولاد خوزستان بدانید

آنچه باید از شمش فولاد خوزستان بدانید آنچه باید از شمش فولاد خوزستان بدانید این است که این شمش در کارخانه با استفاده از بهترین متریال و به روش های مختلفی تولید می شود و شمش فولادی دارای انواع مختلفی است که شامل بیلت، اسلب و فابریک می باشند و شمش ها در تولید انواع محصولاتی همچون میلگرد، تیر آهن، ناودانی و سپری و … مورد استفاده قرار می گیرند. تولید شمش ها به دو روش القایی و قوس الکتریکی انجام می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی بوده و شمش هایی که در کوره قوس الکتریکی تولید می شوند از نظر کیفیت بهتر بوده و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند.

یکی از نمونه های شمش فولادی، اسلب است که از آن بیشتر برای تهیه میلگرد استفاده می شود و دارای طول بیشتری بوده و این یکی از تفاوت های آن با شمش های دیگر است. شمش های فابریک برای تهیه و استفاده نوردهای متقاطع تولید می شوند.

شمش اسلب دارای ظاهری متفاوت بوده و سطح مقطع مستطیلی شکلی دارد و یکی از مواد اولیه ساخت ورق فولادی می باشد و به طور کلی تفاوت شمش ها در شکل ظاهری و ابعاد و اندازه آنها بوده و تقریباً مراحل تولید آنها به هم شبیه است و تفاوتی چندانی ندارند همچنین دارای کاربردی یکسان و مشترک هستند.

عوامل موثر در قیمت شمش فولاد خوزستان ممتاز

عوامل موثر در قیمت شمش فولاد خوزستان ممتاز عوامل زیادی بر قیمت شمش فولاد خوزستان تأثیر گذار می باشند و قیمت این محصول به صورت روزانه تعیین می شود که می توان به  مواردی نظیر مسائل بازار داخلی و تغییرات شرایط بازار های بین المللی همچنین تغییر نسبت عرضه به تقاضا و … اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان همین سایت تماس حاصل نموده و ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های آنها برای خریدی سریعتر و آسان تر بهره مند گردید و در صورت انتخاب و ثبت سفارش، کالا به نشانی شما ارسال می گردد.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما