شرکت بازرگانی نرمه گندله آهن

در صنعت فولادسازی ضایعات مختلفی به جای می ماند که همگی قابل احیا هستند و صنایع می توانند به صورت مجدد از آنها استفاده کنند. یکی از بهترین و پرکاربردترین این مواد نرمه گندله آهن است که در سایزهای مختلف موجود می باشد و با الک کردن آنها را جداسازی می کنند و برای ساخت لنت هم استفاده می شود. این شرکت بازرگانی ضایعات را به صورت عمده و جزیی در بازارهای داخلی و خارجی تزریق می کند تا بدست مشتریان برسد. 

شرکت بازرگانی نرمه گندله آهن

روش استفاده نرمه گندله آهن

روش استفاده نرمه گندله آهن بهترین نرمه گندله در صنایع داخلی تولید می شود و به روش های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. این نرمه ها زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرند قابلیت ارتجاعی پیدا می کنند و بسیار نرم می شوند به طوری که شما می توانید آن را به شکل های مختلف تبدیل کنید. این ضایعات درون کوره قرار می گیرند تا دوباره احیا شوند و بتوان از آنها استفاده کرد. 

این دانه ها بسیار ریز هستند که با آسیاب کردن می توان آنها را به خط تولید اضافه کرد و برای ساخت گندله به کار برد. از دیگر روش های تولید می توان به ترکیب با ضایعات دیگر اشاره کرد که می توان برای ساخت قطعات دیگر استفاده کرد. سرند کردن اولین مرحله برای استفاده است که ابتدا باید به صورت دقیق جداسازی شوند تا میزان و نحوه مصرف آنها مشخص شود. این مواد نرم رنگی تیره دارند که در فرآیند تولید هم رنگ و کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند. 

فروش عمده نرمه گندله آهن

فروش عمده نرمه گندله آهن فروش نرمه گندله آهن به صورت عمده باعث شده تا نرخ مناسبی داشته باشد که در این صورت مشتری می تواند با پرداخت کمترین هزینه نیاز خود را برطرف سازد. فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث شده تا دست دلالان و سودجویانی که باعث افزایش قیمت ها می شوند از بازتر کوتاه شود و در این صورت این ادوات با نرخ مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسند. در زمینه فروش مراکز مختلفی وارد عمل می شوند که هر کدام روش مختص به خود را دارند.

نمایندگی ها از جمله مراکزی هستند که در فروش و تامین نیاز بازارها نقش اساسی دارند. نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، به فروش عمده این‌ محصولات می پردازد. خریداران شهرستانی برای عدم اتلاف در وقت و هزینه به سایت های فروش این محصولات مراجعه و به صورت اینترنتی و آنلاین به تهیه این محصول می پردازند. میزان عرضه این ضایعات اغلب به صورت عمده است که قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارد. گسترش پیدا کردن نمایندگی ها در شهرهای مختلف باعث شده تا میزان عرضه رشد چشمگیری پیدا کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما