شرکت تولید لجن آهن اسفنجی در کشور

لجن آهن اسفنجی بعد از فراوری کانی آهن طبیعی به وجود می آید. زمانی که آهن در حال فراوری است 5 درصد از محصول به نرمه تبدیل می گردد و به صورت لجن حاصل از شست و شوی گرد و غبار حاصل می شود. شرکت تولید لجن آهن های اسفنجی در کشور جهت رضایت مشتریان، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در تناژ بالا ارائه می کند.

شرکت تولید لجن آهن اسفنجی در کشور

آنچه باید از لجن آهن اسفنجی ممتاز بدانید

آنچه باید از لجن آهن اسفنجی ممتاز بدانید برای آشنایی با لجن کانی آهن اسفنجی ابتدا بهتر است در مورد آهن اسفنجی بیشتر بدانید. این محصول عیار بالایی دارد و برای تهیه فلزات پر مصرفی مانند فولاد و آهن مورد استفاده قرار می گیرد و پس از بازیافت کانی های آهنی که هنوز به دمای ذوب نرسیده اند به وجود می آید. این آهن بدون اینکه از واحد خنک کاری در کوره عبور کند، توسط مواد انتقال دهنده ویژه در دمای 600 درجه سانتی گراد کوره قرار می گیرد.

این محصول بعد از ذوب و مرحله احیاء، طی عمل ریخته گری به محصولاتی مانند میلگرد، شمش و تختال تبدیل می شود. در حال حاضر 5درصد از فولاد، از آهن اسفنجی به دست می آید. لجن آهن اسفنجی ممتاز در حجم بالا و در هنگام فرآوری آهن انباشته می شود و این مورد سرمایه های کارخانه را به هدر می دهد، به همین دلیل برای به حداقل رسیدن ضرر و زیان، این انباشت طی فرایندی احیا می شود، به این صورت که میدرکس گندله از بخش بالایی به کوره انتقال داده می شود و بعد از تماس با گازهای مخصوص احیای داغ، که به طور یکنواخت از بخش باستل وارد کوره می گردند، لجن آهن در اصطلاح احیا می شود.

از آنجایی که نرمه آهن از وزن کمی برخوردار است و سبک می باشد، در کوره های قوس الکتریکی شارژ نمی گردد و به دلیل مشکلاتی که در حمل نرمه وجود دارد، صاحبین دیگر صنایع تمایل به تهیه آن ندارند. به همین دلیل نرمه ها به بریکت تبدیل می گردند و این امکان فراهم می شود تا دوباره وارد چرخه تولید شوند. همچنین نرمه این نوع آهن پس از سرند آن، در اندازه های کمتر از شش میلی متر جدا می گردد و در صنایعی مانند، تهیه لنت خودرو به کار برده می شود.

فروش ویژه لجن آهن اسفنجی در غرب کشور

فروش ویژه لجن آهن اسفنجی در غرب کشور فروش لجن آهن اسفنجی به صورت عمده انجام می شود و با تخفیفات ویژه همراه است. فروش ویژه لجن آهن در غرب کشور با قیمت های استثنائی همراه است و خدمات مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما