شرکت پخش شمش فولاد صادراتی درجه یک

شمش فولاد یکی از مهمترین کالاهای نیمه ساخته در فرایند تولید محصولات فولادی در جهان است که معمولاً از آن برای ساخت محصولاتی مانند میلگرد، تیرآهن و انواع مفتول استفاده می گردد؛ سالهای بسیاری است که در کشورمان کارخانجات و شرکتهای تولید و پخش شمش فولاد صادراتی درجه یک راه اندازی شده و این محصول به سبب استقامت بالایی که دارد، به کشورهای مختلفی صادر شده و در دسترس صنایع آنها نیز قرار می گیرد.

شرکت پخش شمش فولاد صادراتی درجه یک

خصوصیات بارز شمش فولاد صادراتی درجه یک

خصوصیات بارز شمش فولاد صادراتی درجه یک معمولاً شمش به قالبهای کوچک فلزی گفته می شود که دارای طولی کمتر از 2 متر می باشند و از فلزاتی مانند طلا، نقره و آلومینیوم به دست می آیند؛ اما شمش فولادی اولین محصول خروجی از کوره های ذوب آهن است که دارای سایز بزرگی می باشد.
از جمله خصوصیات بارز شمش فولادی صادراتی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابعاد این شمش کاملاً استاندارد بوده و به گونه ای ساخته شده که از حمل و نقل راحتی برخوردار است و می توان مقدار زیادی از آنها را در انبارهای مخصوص جای داد.
  • شکل ظاهری این شمش مکعب مستطیل است.
  • برای تهیه آن از سنگ آهن هایی استفاده می شود که از معادن این فلز استخراج شده و در کوره های مخصوص آماده می گردد.
  • این شمش در گریدهای مختلفی تولید می گردد که متداول ترین آنها 3sp و 5sp می باشد.
  • در کوره های مخصوص تولید شمش در کشورمان، عناصر مضری مانند فسفر و گوگرد را از آن جدا کرده و کالایی با خلوص بالا تولید می نمایند.
  • محصولاتی که توسط این شمش ساخته می شوند، در برابر حرارت، فشار و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

عرضه شمش فولاد صادراتی در بازار جهانی

عرضه شمش فولاد صادراتی در بازار جهانی کشورمان ایران سالهاست به فناوری و دانش تولید و عرضه شمش فولاد صادراتی دست یافته و این محصول با ارزش را نه تنها در دسترس انواع صنایع تولیدی کشورمان قرار می دهد، بلکه در سطح بازارهای جهانی نیز شاهد ارائه انواع مقاوم و بادوام این شمش ها هستیم و توسط آن سازه های فولادی و محصولات بسیار زیادی تولید می شوند.
شایان ذکر است شمش های فولادی که دارای گرید 3sp هستند نسبت به دیگر نمونه های آن انعطاف پذیر بوده و معمولاً از آن برای تولید محصولاتی استفاده می کنند که نیاز به پیچش، خمش و کشش دارند.
اما دسته دیگر این محصولات که با گرید 5sp تولید شده و به بازار ارائه می گردند به سبب دوام و استقامت بالایی که دارند، برای تولید محصولاتی به کار می روند که قرار است تحت نیرو و فشار زیادی باشند و برای سالهای سال مقاومت نموده و آسیبی به سازه مورد نظر وارد نکنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما