صادرات بهترین انواع کنسانتره آهن اسفنجی

صادرات کنسانتره آهن اسفنجی و بهترین انواع آن، بر اساس معیار های کیفی و صادراتی و تولید شده به وسیله بهترین دستگاه ها و تجهیزات و همچنین، قابلیت استفاده برای کاربری های متنوع، به طور گسترده و عمده ای، به کشور های انجام می گیرد. صادرات این محصول به سایر کشورها، موجب شده است که تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت کرده و میزان ارز زیادی وارد کشور شود. همچنین، رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد. 

صادرات بهترین انواع کنسانتره آهن اسفنجی

همه چیز درباره کنسانتره آهن اسفنجی

همه چیز درباره کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره آهن، یکی از محصولات ثانویه تولید شده توسط سنگ آهن است و هدف  از تولید این محصول، این است که سنگ آهن های باطله، بی کیفیت و بلا استفاده به چرخه تولید وارد شوند. استفاده از کنسانتره آهن در صنایع ذوب، از اهمیت و توجه زیادی بهره می برد و موجب کاهش هزینه ها می گردد. سنگ آهن اسفنجی، به طور مستقیم، از سنگ آهن حاصل می شود. به دلیل پر هزینه بودن روند ساخت کنسانتره اسفنجی و نیاز به آب و انرژی فراوان، تعداد کارخانجات بسیاری کمی در زمینه تولید آن فعالیت می کنند. 

در حال حاضر، کنسانتره آهن اسفنجی، به وسیله ماشین آلات و دستگاه های مخصوص و با پیشرفته ترین تکنولوژی ها، از سنگ آهن به دست می آید. این کنسانتره، در صنعت فولاد و برای تولید فولاد فرآوری شده، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. میزان و آهن موجود در کنسانتره آهن اسفنجی، در حد زیادی است و امروزه به دلیل افزایش قیمت آهن در بازار، رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. 

تولید کنسانتره آهن اسفنجی، به روشهای مختلفی انجام می پذیرد. از جمله، می توان تولید با استفاده از گاز طبیعی، تولید به وسیله زغال حرارتی و ساخت آن به شیوه احیا مستقیم اشاره نمود. یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول، این است که در کوره های مخصوص در صنایع مختلف به کار می رود. البته، لازم به ذکر است که استفاده از آن ها در کوره ها، نیازمند تجربه و دانش فنی است و باید نسبت به تکنولوژی استفاده از آن، آشنایی کامل را داشت. به علاوه، کنسانتره آهن، تحول بزرگی در ریخته گری صنعت فولاد ایجاد کرده است. 

پخش کنسانتره آهن به صورت مستقیم

پخش کنسانتره آهن به صورت مستقیم پخش کنسانتره آهن به طور مستقیم، از روش ها و شیوه های مختلفی انجام می پذیرد. تهیه این محصول برای کاربری های متفاوت از محل پخش مستقیم، بسیار با صرفه تر و برای واحد های تولیدی و سایر مکان های مورد استفاده از این محصول، مناسب تر و نرخ نهایی، بسیار مناسب تمام می گردد. آنچه که برای محل عرضه این محصول، اهمیت دارد، ارائه کنسانتره آهن با کیفیت عالی و در حد استاندارد های داخلی و جهانی است. هر چه درجه خلوص و عیار، بالاتر باشد، محصول از قیمت به مراتب بالاتری بهره می برد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما