صادرات شمش فولاد ارزان خراسان

شمش فولاد خراسان از جمله مواد اولیه برای تولید میلگرد ها و فرآورده های فولادی و در حقیقت نیاز اولیه کارخانه های فولاد سازی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و از بهترین درجه خلوص برخوردار می باشد. امروزه صادرات شمش فولاد خراسان با قیمت های ارزان و اقتصادی نیز در دستور کار می باشد و هر ساله شمار زیادی از این شمش های تولیدی از این طریق در کشور های همسایه عرضه می شود.

صادرات شمش فولاد ارزان خراسان

مشخصات شمش فولادی برای تولید میلگرد

مشخصات شمش فولادی برای تولید میلگرد همانطور که در جریان هستید آهن و فولادی که از معادن مربوطه برداشت می شود مراحل مختلفی را پشت سر می گذارد تا به وسایلی که در زندگی مورد استفاده قرار می گیرند، تبدیل شوند؛ به عنوان مثال این محصول بعد از استخراج و جداسازی ناخالصی ها به صورت شمش هایی در می آیند که قطعاتی آماده هستند که در کارخانه ذوب شده و به شکل های نهایی تبدیل می شوند.

از مشخصه های بارز شمش فولاد که برای تولید میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد می توان به

داشتن سایز 14 تا 40 و کربن 30 تا 35

دارای ابعاد تقریبا بزرگی مانند 120*120 و 130*130 می باشند.

و… اشاره کرد که البته موارد گفته شده برای شمش هایی است که در کشور ما برای تولید میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند، البته شمش هایی با سایز های بزرگتر و کوچکتر نیز وجود دارد؛ اما بهترین گزنه به موارد گفته شده مربوط می شود.

عرضه کننده شمش فولاد خراسان

عرضه کننده شمش فولاد خراسان امروزه انواع شمش فولاد صادراتی تولید می شود که متناسب با نیاز های کارخانه های گوناگون ساخته می شوند و از هر کدام از آنها استفاده های خاصی می شود؛ بنابراین از نظر ساختاری، خلوص، میزان کربن استفاده شده در آنها و… با هم تفاوت ها و تشابه هایی دارند.

عرضه کننده شمش فولاد خراسان پخش انواع گوناگونی از این وسایل را در دستور کار دارند و به دلیل استفاده از شیوه غیر حضوری برای دریافت سفارش ها، امکان تهیه فوری آنها در هر تعدادی برای خریداران به راحتی امکان پذیر است.

این شمش ها تولیدات ایران می باشند و امکان تبدیل آنها به وسایل مختلف وجود دارد؛ بنابراین خریداران برای خرید آنها می توانند با کارد فروش ما ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت مشاوره های لازم، بهترین شمش ها را تهیه کرده و استفاده های لازم را از آنها ببرند.

قیمت هر کدام از این شمش ها نیز با توجه به کیفیت و سایز آنها معین می شود؛ به همین دلیل قیمت آنها ممکن است با هم تفاوت باشد که در حالت کلی با توجه به سایز شمش معین می شود و خریداران با صرف هزینه های مناسب می توانند آنها را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما