صادرات گندله سنگ آهن

صادرات گندله سنگ آهن به صورت انبوه با عیار بالای 65 درصد در سایز 6.3 الی 16 میلی متر توسط این مرکز در حال انجام است. جهت ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گندله سنگ آهن ماده خام آهن و ماده اولیه واحد های تولید آهن اسفنجی و همچنین واحد های ذوب است. در حقیق گندله سنگ آهن هم می تواند به صورت مستقیم در واحد ذوب مورد استفاده قرار گیرد و هم بعد از احساء مستقیم آن و کاهش عناصر ناخالصی، به شکل آهن اسفنجی می تواند وارد کوره های ذوب و واحد های شمش ریزی گردد.

صادرات گندله سنگ آهن از بندر عباس

تولید و صادرات گندله سنگ آهن در تناژ بالا از ایران به مناطق مختلف جهان انجام می گیرد. کلیه مواد اولیه و خام آهن نظیر سنگ آهن، کنسانتره آهن، گندله سنگ آهن و همچنین آهن اسفنجی و البته بریکت آهن اسفنجی از کشورمان در سطح وسیع انجام میگیرد. البته ممکن است در بازه های زمانی خاصی با هدف کنترل بازار داخل و به منظر تامین نیاز واحد های فولادسازی در داخل کشورمان، ممنوعیت بر صادرات برخی از این محصولات اعمال شود.

همانطور که هم اکنون ممنوعیت بر صادرات آهن اسفنجی اعمال شده و البته امکان صادرات نیاز به اخذ مجوز از وزارت صمت را دارد. این امر در صورتی امکان پذیر است که قبل از صادرا آهن اسفنجی، محصول به کارخانه های شمش ریزی داخلی پیشنهاد شده باشد. عدم خرید از سوی کارخانه های داخلی، شرط لازم برای دریافت مجوز وزارت صمت جهت صادرات آهن اسفنجی است. البته صادرات گندله سنگ آهن هم اکنون هیچ ممنوعیتی نداشته و از سمت بنادر مختلف کشورمان در حال انجام است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما