عرضه انواع آهن تهران

عرضه انواع آهن آلات در بنگاه تهران از تیرآهن، میلگرد، قوطی، نبشی تا آهن آلات نیاز به آماده سازی نظیر تیرآهن لانه زنبوری، لچکی و …، انجام می گیرد. جهت خرید و دریافت تخمین اولیه از قیمت آهن آلات و هزینه نهایی برای لیست درخواستی تان، می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی که در انتهای مقاله قرار دارد با واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در خرید آهن آلات برای ساخت یک واحد ساختمانی و یا یک سازه فلزی صنعتی نظیر پل، راه آهن، سوله و هر سازه عمرانی دیگری، نیاز است لیست مورد نیاز و نحوه قرار گیری و استفاده از آهن آلات توسط یک متخصص ساخت و ساز انجام گیرد. متاسفانه ممکن است قرار گیری یک قطعه نادرست در یک سازه با توجه به نیروهای فساری، کششی، خمشی و … که به هر قطعه در یک سازه وارد می شود، آسیب شدیدی وارد نموده و نه تنها سبب خسارت مالی و مادی بلکه خسارت جانی نیز گردد.

آهن آلات دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به مشخصات مکانیکی و فیزیکی شان کاربرد منحصر به فرد خود را دارند.

خرید میلگرد a3 16

می خواهیم برای توضیح بیشتر اهمیت موضوع قبل به انواع میلگرد در این بخش اشاره ای داشته باشیم. میلگرد آهن در کارخانه های ایران در چهار مدل a1، a2، a3 و a4 تولید می شود. میلگرد a1 میلگرد ساده است. و سه نوع دیگر یعنی میلگرد a2، a3 و a4 از نوع میلگرد آج دار هستند. هر نوع میلگرد خود دارای سایز های مختلفی است. اغلب از میلگرد سایز 8 گرفته تا سایز 32 در کارخانه ها تولید می شود. هر نوع از میلگرد آهن مذکور دارای خصوصیات مکانیکی خاصی است و کاربرد منحصر خود را دارد. نمی توان صرفا با توجه به قیمت و انتخاب نرخ پایین تر این محصولات را به جای هم استفاده نمود. چراکه باید هر قطعه درون یک سازه باید بتواند عملکرد مناسبی از نظر مقاوت مکانیکی داشته باشد.

اینکه در یک سازه برای تقویت بتن و یا …، از کدام نوع میلگرد استفاده نماییم باید توسط متخصص تشخیص داده شده و به واحد اجرا ابلاغ شود.

خرید تیرآهن 14

تیرآهن نیز همانند میلگرد یکی از مقاطع فولادی مورد استفاده در ساختمان سازی است. برای کاربردهای مختلف از تیرآهن با سایز و کیفیت مختلف استفاده می شود. تیرآهن هاش، تیرآهن لانه زنبوری و … از انواع تیرآهن های تولید شده می باشند. استفاده از تیرآهن به عنوان ستون، کاربرد در تیر های اصلی به عنوان شاه تیر، استفاده در تیرهای میانی، استفاده در خرپا و تراس و ….

برای هر کاربرد که تعدادی از آنها در پاراگراف قبل مورد اشاره قرار گرفت، تیرآهن مناسب باید مورد استفاده قرار گیرد. و این موضوع را متخصص مربوط به این کار تعیین می کند. با مشخص شدن لیست مورد نیاز از آهن آلات جهت خریدتان می توانید لیست را از طریق مسیرهای ارتباطی به واحد فروش شرکت فولاد سیمرغ آذربایجان برسانید. پس از بررسی اولیه در کمتر از 3 ساعت پیش فاکتور با تخمین حدودی از هزینه ها و نرخ محصولات برایتان ارسال می گردد. در صورت تایید، سفارش نهایی شده و محصولات جهت ارسال آماده می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما