عرضه مستقیم آهن اسفنجی میانه

شرکت های زیادی در سطح کشور در زمینه تولید آهن اسفنجی فعالیت دارند و با این وجود امروزه شرکت آهن اسفنجی میانه توانسته عرضه مستقیم کالا را ارائه بدهند.

عرضه کنندگان برای سهولت خرید مشتریان این امکان را به وجود آورده اند که می توان برای سفارش این محصول از طریق عرضه کنندگان معتبر و برای قیمت و بسته بندی از این طریق اطلاع پیدا کردو با کمترین وقت و بهترین قیمت ثبت سفارش کرد و بدون هیچ واسطه ای محصول رابه مکان مورد نظر منتقل کرد.




عرضه مستقیم آهن اسفنجی میانه

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی خام

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی خام مراکز زیادی در کشور ایران جز یکی از بهترين تولید کنندگان آهن اسفنجی هستند که اهن اسفنجی یکی از مهمترین متریال هایی که در چندین سال گذشته برای کاهش استفاده از قراضه و ضایعات آهن در تحولی بزرگ در ریخته گری مداوم صنعت فولاد است.

موارد استفاده از آهن اسفنجی خام میتوان گفت :

  • این نوع نمونه ها بسیار مرغوب و پرطرفدار است و به دلیل اینکه مقاوم و دوام بالایی دارد در صنعت تولید فولاد بسیار کاربرد دارد.
  • در کوره های القایی نیز از این نوع آهن ها کاربرد فراوان دارد.در تولید لوازم خانگی مختلف و بیش از حد با کیفیت نیز از این نوع آهن استفاده می شود.

تولید آهن اسفنجی به ویژگی های مواد خام بسیار حساس می باشد و بررسی مواد شیمیایی و فیزیکی مواد خام به صورت جداگانه در ترکیب بسیار ضروری است . آهن اسفنجی کاربرد های بسیاری دارد و می توان گفت جایگزین پاره قراضه فولاد است و برای تولید فولاد با کوره های القایی و کوره های قوس الکتریکی بسیار ضروری است و یکی از مهمترین و ضروری ترین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید قطعات مختلف آهن است.


مراکز تولید انواع آهن اسفنجی میانه

مراکز تولید انواع آهن اسفنجی میانه مراکز زیادی در سطح کشور قادر به تولیدات آهن اسفنجی هستند و از روشهای متداول تولید آهن اسفنجی در ایران را می‌توان اشاره کرد:

۱ . با استفاده از گاز طبیعی ۲ . با استفاده از زغال حرارتی ۳ . به شیوه احیاء مستقیم میدرکس

در زمینه فروش این نوع محصول درداخل و خارج کشور صادرات بی نظیری داردو این کارخانه که تولید سالانه چندین صد هزار تن آهن اسفنجی را داراست از مراکز تامین این محصول به شمار می آید.

با افتخار میتوان گفت این کارخانه آهن اسفنجی با کیفیت رادرایران در اختیار مشتریان قرار می دهد و به دلیل خالص بودن آهن و درجه یک بودن آهن سبب استقبال کارخانجات های در خریدمحصولات این شرکت شده است. آهن اسفنجی میانه در سال های اخیر توانسته است به کشور های خارجی این کالا را صادر کنند و این امر برای کشور ایران بسیارعالی و پررونق شده است.






جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما