فروشنده انواع سنگ آهن خام

سنگ آهن یکی از اصلی ترین لوازم اولیه برای ساخته آهن در کشور است سنگ آهن از معادن خود استخراج می شود و بعد از انتقال توسط کامیون های مخصوص به محل کارخانه ذوب آهن به اجتماع های آهن و یا محصولات دیگر تبدیل می شود.

سنگ آهن خام در طی این مراحل به سنگ آهن عیار بالا تبدیل می شود برای خرید سنگ آهن خام می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی و یا خرید حضوری از کارخانه های ذوب آهن اقدام کرد. البته خرید از معادن هم امکان دارد.

فروشنده انواع سنگ آهن خام

ویژگی های سنگ آهن خام عیار بالا

ویژگی های سنگ آهن خام عیار بالا اگر که بخواهیم ویژگی های سنگ آهن خام عیار بالا را بررسی کنیم باید به ظاهر سنگ آهن دقت کنیم هر چه که یک سنگ آهن سیاه تر باشد و این سیاهی باعث می شود که حالتی که براق است را داشته باشد سنگ آهن خام عیار بسیار بالاتری را دارد.

سنگ آهن خام دارای ویژگی های ظاهری خاص خود است سنگ آهن می‌تواند دارای رنگ نارنجی باشد و این نشان دهنده این است که میزان آهن دو بار مثبت آن پائین است اگر که سنگ آهن دارای آهن دو بار مثبت باشد زمان پخت آن کوتاه تر است.

درست است که ما به آهنی که دارای رنگ تیره تر است سنگ آهن خام عیار بالا میگی ولی باید این را هم دقت کنیم که سنگ آهن دوبار مثبت که دارای رنگ قرمز است دارای زمان پخت کوتاهتری می باشد و آنرا برای صنایع خاص که نیاز به یک زمان کوتاه برای آماده سازی دارد استفاده می کنند.

در معادن مختلف معیارهای سنگ آهن خام متفاوت است ولی اگر که بخواهیم برای قالب معادن ایران یک معیار مشخص را برای انتخاب سنگ آهن عیار بالا پیشنهاد کنیم چگالی را می‌توان پیشنهاد کرد.

اگر که چگالی بین ۸ تا ۵ باشد می توان گفت که عیار این سنگ آهن خام بالاست اگر که کمتر از این میزان باشد و آن آهن پوک می گویند آهن پوک دارای مقدار بسیار کمی آهن است و صرفه اقتصادی بالایی را ندارد.

راه های خرید سنگ آهن خام

راه های خرید سنگ آهن خام راه های خرید سنگ آهن خام به دو دسته تقسیم می‌شوند خرید اینترنتی و خرید حضوری برای خرید حضوری می توان به کارخانه های تولید سنگ آهن خام مراجعه کرد این کارخانه ها همان کارخانه های ذوب آهن هستند که به عنوان مواد اولیه سنگ آهن را از استخراج کنندگان خریداری می کنند و در آنجا می توان سنگ آهن را خریداری کرد.

میتوان هم با مراجعه به معادن سنگ آهن خام سنگ آهن را خریداری کرد و نیاز خود را تامین کرد راه دیگر این است که سنگ آهن را از فروشگاه های اینترنتی و مراکز معتبر خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما