فروشنده ممتاز گندله آهن اسفنجی

فروشنده ممتاز گندله آهن اسفنجی، محصول خود را با قیمتی که متناسب با کمیت و کیفیت آن است در اختیار بازار قرار می دهد. قیمت کیلویی و مستقیم این محصول توجه بسیاری از مشتریان را در بازار به خود معطوف نموده است و به لحاظ قیمت و کیفیت اقدام به خرید آن می نمایند. گندله آهن اسفنجی جایگزین بسیار خوب و ارزانی به جای ضایعات آهن به شمار می آید. 

فروشنده ممتاز گندله آهن اسفنجی

مشخصات گندله آهن اسفنجی کم کربن

مشخصات گندله آهن اسفنجی کم کربن به لحاظ ظاهری گندله آهن اسفنجی به صورت گرد و دایره ای شکل است و حاصل احیای سنگ آهن است. در جهت صنایع فولاد و آهن استعمال می شود و جایگزین خوب و مناسبی برای ضایعات آهن بشمار می رود. آهن اسفنجی از طریق گاز طبیعی و زغال حرارتی و همچنین احیای مستقیم میدرکس  تولید می شود. استفاده از این محصول کاهش مصرف انرژی را فراهم می کند. مقادیر گوگرد و فسفر  در این محصول بسیار کم و آهن و فلز کاری در حد زیادی در آن نهفته می باشد.

ناخالصی و زنگ زدگی و اشتعال  می تواند از خصیصه های این محصول باشد ولی در کل باید گفت مزیت های بیشماری به نسبت قراضه های آهن دارد از جمله اینکه به آسانی می توان آن را در انبار نگهداری و محافظت نمود و مصرف انرژی پایین ضمن اینکه نیتروژن آهن در آن بسیار کم می باشد. تولید آهن اسفنجی کم کربن با استفاده از روش میدرکس به لحاظ درصد بالای بازدهی که دارد بسیار معمول است و در واقع می توان گفت راندمان قابل توجهی دارد.

قیمت روز بهترین گندله آهن اسفنجی

قیمت روز بهترین گندله آهن اسفنجی قیمت روز  بهترین گندله آهن اسفنجی تابع شرایط بازار آهن و فولاد می باشد. البته باید در نظر بگیرید که قیمت گندله آهن  کم کربن با کنسانتره آن بالاخره کم و بیش متفاوت هستند و اگر نرخ فولاد در بازار تثبت شود قیمت گذاری گندله آهن نیز تعیین خواهد شد و دارای ثبات خواهد گردید. 

گندله آهن اسفنجی دارای خلوص شصت و نه در صد است و در جهت کوره های القایی و همچنین قوس الکتریکی استعمال می شود. برای کوره های بلند به شکل مستقیم از این محصول صنعتی بهره می برند.

وب سایت جزء آن دسته از فروشگاه های بسیار معتبر و مطمئنی به شمار می رود که می تواند پاسخگوی بسیار خوبی در مرتفع نمودن نیازهای مختلف مشتریان در زمینه محصولات گوناگونی باشد با برقراری تماس با واحد فروش می توانید این محصول را سفارش دهید و با قیمتی که مقرون به صرفه است با صرف حداقل زمان آن را به آدرس اعلام شده تحویل بگیرید. قیمت فروشنده ها نازل ترین قیمت موجود در بازار است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما