فروش کلی خرسک آهن برش داده شده

قیمت خرسک آهنی شما همچنین می توانید قیمت سرباره آهن را تخمین بزنید اگر از ترکیب هر یک تجزیه و تحلیل کنید. خرس و سرباره آهن برای استفاده در کوره های چاشنی فروخته می شوند. از این رو فروش کلی خرسک آهن برش داده شده با قیمت خوب از سوی شرکت ما امکانپذیر می باشد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

فروش کلی خرسک آهن برش داده شده

آشنایی مختصر با خرسک آهن تمیز

آشنایی مختصر با خرسک آهن تمیز خرس و سرباره خرس و سرباره به همراه سنگ آهن به عنوان آهن قراضه استفاده می شود. این محصولات همچنین در کوره های القایی و قوس الکتریکی با مخلوط کردن آنها با آهن اسفنجی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از هر محصول معمولاً تکنیک خاص خود را دارد. قطعاً دریافت مشاوره از فروشنده می تواند به ما در استفاده از محصولاتی که خریداری کرده ایم کمک کند.

خریدار سرباره آهن نیز باید به مشکلات احتمالی هنگام استفاده از این محصول توجه زیادی داشته باشد. یکی از شایع ترین علل ، ترشح کربن توسط سرباره و کاهش درصد کربن مذاب است. اگر درصد کربن مذاب کنترل نشود ، امکان تولید شمش فولاد کم کربن وجود دارد. هنگام استفاده از سرباره آهن برای شارژ کوره ، باید سر خود را نیز در نظر بگیرید.

بنابراین ، با توجه به قیمت سرباره آهن و قیمت خرس آهنی ، می توانید تخمین تقریبی بزنید که آیا این محصول برای ورود به خط تولید ما توجیه اقتصادی خواهد داشت یا خیر. در فروش خرس آهنی 97.6 درصد قیراط قیمت خرس آهنی توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ ارائه می شود. این محصول برای استفاده در کوره های ذوب به فروش می رسد. خرس های آهنی معمولاً تکه های بزرگی از زباله های مذاب هستند که باید تمیز و بریده شوند.

تمیز کردن خرس آهنی معمولاً با جمع آوری انجام می شود ، نحوه انجام این فرآیند را می توانید در اولین ویدیوی مقاله مشاهده کنید. پس از تمیز کردن ، لازم است خرس ها را با توجه به ابعاد باز شدن مشتری برش دهید ، زیرا اکثر اجاق ها اندازه های محدودی برای شارژ دارند. مراحل برش خرس آهنی را می توانید در فیلم زیر مشاهده کنید. انجام مراحل مجسمه سازی و البته کار برش روی قیمت خرس های آهنی تاثیر می گذارد.

قیمت خرس آهنی مینی خرس آهنی قطعات کوچکتری از خرس آهنی است که بزرگتر از سرباره هستند اما نیازی به برش ندارند. خرس عروسکی مینی آهنی با دستگاه پیکور کاملاً تمیز می شود و به دلیل اندازه آن بدون برش کامل قابل استفاده است. در ویدئوی زیر می توانید نمونه بارگیری و ارسال مینی خرس بارگذاری شده شرکت به کارخانه ذوب را مشاهده کنید.

با توجه به اندازه بزرگ قطعات خرس ، امکان بارگذاری خرس های آهنی با آهن ربا و اسکوپ وجود دارد. معمولاً بهتر است پس از حمل و نقل کامل قطعات بستر آهنی با چنگال بارگذاری شود ، زیرا ذرات ریز و توده های جدا شده از بار خرس می توانند در داخل بار با آهنربا باقی بمانند ، اما این امر در مورد چنگ اتفاق نمی افتد. بنابراین می توان گفت بهترین روش برای بارگیری خرس های آهنی استفاده از چنگ است.

قیمت انواع خرسک آهن برش داده شده

قیمت انواع خرسک آهن برش داده شده قیمت انواع خرسک آهن برش داده شده به همین منظور به فروش می رسد ، یعنی از آن در ذوب و فولاد سازی استفاده می شود. سرباره آهنی یک قطعه سرباره ریزتر است. به منظور بازگرداندن این ضایعات ذوب به چرخه فولادسازی ، ذرات سرباره در چند مرحله در حین آماده سازی و جداسازی سرباره جدا می شوند. قطعات کوچکتر تحت عنوان سرباره آهن به فروش می رسند. تمیز کردن سرباره آهن با آسیاب های گلوله ای و دستگاه های سندبلاست انجام می شود. از این رو جهت خرید خرسک آهن تمیز می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما