فروش کلی فرومولیبدن 99 درصد خالص زنجان

فرومولیبدن زنجان 99 درصد خالص را می‌توانید از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر تهیه کنید. در این مراکز فروش کلی برای همه متقاضیان خرید عمده فراهم است. در این مقاله با این نوع محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

فروش کلی فرومولیبدن 99 درصد خالص زنجان

علل استفاده از فرومولیبدن 99 درصد خالص

علل استفاده از فرومولیبدن 99 درصد خالص فرومولیبدن ماده‌ای است که با ترکیب آهن و مولیبدن تشکیل می‌شود. فرومولیبدن یک ماده سخت کننده است و در بسیاری از آلیاژهای فولادی یافت می شود که قابلیت نرم شدن توسط گرما را دارا است. مولیبدن مانع از خوردگی فولادهای ضد زنگ می‌شود و این آلیاژ در هنگام مخلوط شدن با آهن، فرومولیبدن  را نیز تقویت کرده و به آستنیت خاصیت سختی می‌دهد.

فرومولیبدن در درجه های مختلفی قرار می گیرد، اگرچه این محصول عمدتا فقط در دو درجه تولید شده است (یکی برای ایالات متحده و دیگری برای اتحادیه اروپا) که در آن مقدار مولی خالص بین 60 تا 75 درصد است.

بزرگترین کاربردهای کاربردی فرومولیبدن استفاده از آن در آلیاژهای آهن است و بسته به نوع ماده مولی، برای ابزار و ماشین آلات، تجهیزات نظامی، لوله‌های پالایشگاهی، قطعات باری و مته های دوار مناسب است.

فرومولیبدن همچنین در اتومبیل‌ها، کامیون‌‌ها، لوکوموتیوها و کشتی‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، فرومولیبدن در فولادهای ضد زنگ و فولادهای مقاوم در برابر حرارت مورد استفاده قرار می‌گیرد که توسط سوخت‌های مصنوعی و گیاهان شیمیایی، مبدل‌های حرارتی، ژنراتورهای برقی، تجهیزات پالایش روغن، پمپها، لوله‌های توربین، پروانه‌های کشتی، پلاستیک استفاده می‌شود.

فروشندگان معتبر فرومولیبدن زنجان

فروشندگان معتبر فرومولیبدن زنجان فرومولیبدن یک ماده افزودنی است که در فرآیندی تولید می‌شود و به صورت بی شکل است و چندین خاصیت مطلوب را به آلیاژ جدید منتقل می‌کند. یكی از مهمترین مزایای افزودن فرومولیبدن به آلیاژ، خصوصیات سخت‌كننده آن است كه باعث می‌شود این ماده بسیار قوی و قابل جوشکاری نیز باشد، زیرا مولیبدن یكی از پنج فلز نقطه ذوب است.

همچنین، افزودن فرومولیبدن با یک آلیاژ می‌تواند مقاومت به خوردگی را افزایش دهد. خاصیت فرومولیبدن آن را برای انواع فیلم‌های محافظ با توجه به سایر فلزات مناسب می‌کند.

بخش بزرگی از تأمینات جهانی فرومولیبدن در چین، آمریکا، روسیه و شیلی تولید می‌شود. اساسی‌ترین تعریف از فرایند تولید فرومولیبدن این است که شکل اولیه از معدن  را به مولیبدن  (VI(MoO3 اکسید تبدیل می‌کند.

این اکسید با اکسید آهن و آلومینیوم مخلوط می‌شود و در اثر واکنش آلومینوترمی کاهش می‌یابد. به طور معمول آلیاژ حاصل یا بریکت‌های کوچک یا به شکل پودر ریز تولید می‌شود. فرومولیبدن معمولاً در کیسه‌های پلاستیکی یا قوطی‌های فلزی برای حمل و نقل تهیه می‌شود.

فرومولیبدن 99 درصد خالص را می‌توانید از فروشندگان معتبر در زنجان بخواهید. در این نمایندگی‌ها فروش فرومولیبدن با بالاترین کیفیت و بالاترین خلوص برای خریداران عمده موجود است. جهت سفارش می‌توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما